Reklaam sulgub sekundi pärast

“MIKS MAXIMA POOD kliente sedasi lollitab?”

Buduaar

Shutterstock

"See on ju selge mõnitamine.

Kuna Maxima toidupood on minu kodule lähedal, siis iga mõne aja tagant satun sinna ikka ja juba mitmendat korda tunnen küll, et no nüüd aitab. Ei lähe sinna poodi enam. Sest see on täielik idiootsus, mis seal toimub. Laon siis mina vajalikud toiduained korvi, vaatan muidugi hindu ka. Ma ei ole oma raha peale vihane ja ei raiska - eriti veel praegusel ajal, mil palka on kärbitud ja iga sent on arvel. Nii! Lähen oma korviga iseteeninduse kassasse ja hakkab pihta - toodete hinnad ei klapi kohe üldse hinnasiltidega. Ehk siis kui ma toote kassas läbi löön, viskab mulle ette sootuks kõrgema hinna, kui oli hinnasildil ja ei mängi ka kliendikaart siin mingit rolli. Tõmbasin kaardi läbi ja hind on endine. Kutsun siis klienditeenindaja, kes kusjuures endiselt maski ei kandnud, küsin temalt, et miks ühes kohas on üks hind ja teises kohas teine. Neiu esiteks ei saa eesti keelest midagi aru ja kehitab lihtsalt õlgu. Täiesti ajuvaba üritus. Ausalt nii marru ajab ja samas ma ise olen see loll, kes sinna poodi tagasi läheb. Nii ma siis maksin täishinna, sest ma tõesti tahtsin sealt poest välja saada. Aga seda juhtub kogu aeg - hinnad ei klapi. Mis mõtet on teha sooduspakkumisi, kui need tegelikult ei olegi sooduspakkumised? Ja miks ei ole kaitsemaskid Maximas kohustuslikud? Ja miks ei oska Maxima töötajad eesti keelt? Olgu öeldud veel lõpetuseks, et ma käin korra nädalas poes praegu, sest me elame ju endiselt viiruse hirmu all. Seda enam ei hakanud ma veel teise poodi ronima. Väga sügavalt pettunud olen ma selles poeketis. Kurb."