Reklaam sulgub sekundi pärast

OLED 18-35AASTANE? JUST SINUST võib saada uus Gigi Hadid

Terves Baltikumis tuntud mitmekülgse brändivalikuga Denim Dream otsib 2017. aasta kevad-suve kampaaniasse uut tulevast Gigi Hadidi. Tänase päeva üks hinnatuim moeikoon Gigi alustas oma modellikarjääri just Guessi kollektsiooni tutvustamisega, ent paljudele võib tulla üllatusena, et neiu edu sai alguse just juhuse tahtel. Gigi lugu võib olla inspiratsiooniks just sulle, kes sa soovid alustada oma tähelennuga. Nüüd on sinu võimalus!

Terves Baltikumis tuntud mitmekülgse brändivalikuga Denim Dream otsib 2017. aasta kevad-suve kampaaniasse uut tulevast Gigi Hadidi. Tänase päeva üks hinnatuim moeikoon Gigi alustas oma modellikarjääri just Guessi kollektsiooni tutvustamisega, ent paljudele võib tulla üllatusena, et neiu edu sai alguse just juhuse tahtel. Gigi lugu võib olla inspiratsiooniks just sulle, kes sa soovid alustada oma tähelennuga. Nüüd on sinu võimalus!

Gigi juhuslik kohtumine Paul Marcianoga

Nagu mainitud, alustas Gigi Hadid oma karjääri just koostöös Guessiga. Brändi kollektsiooni sattus neiu tutvustama aga iseäranis õnneliku juhuse läbi. Nimelt avastas Guessi kaasasutaja Paul Marciano Gigi ajal, mil tüdruk oli vaid kaheaastane. Gigi jäi Marcianole koheselt silma ning talle anti võimalus poseerida Guessi beebide ning seejärel ka laste kollektsioonis. Teismeikka jõudes otsustas Gigi pühenduda aga koolile ning jättis seetõttu modellikarjääri kõrvale. 17-aastasena otsustas ta modellindusse naasta ning neiu sai võimaluse jätkata koostööd Guessiga, saades üsna pea ka Guessi kampaania reklaamnäoks.

Kaheaastase Gigi juhuslik kohtumine maailma mainekama disaineriga andis tüdrukule tõeliselt eduka tähelennu. 21-aastaseks saanud noor neiu on aga võitnud lisaks Marcianole väga paljude, nii fännide kui ka teiste moeloojate südameid. Tänaseks on Gigist saanud ka näiteks Tommy Hilfigeri muusa. Gigi on teinud koostööd Tommy Hilfigeri naisterõivaste ja parfüümi reklaamnäona ning selle aasta sügisel ilmub koostöös Hilfigeriga tema esimene kapselkollektsioon.

Tippu raske töö ja enesekindlusega

Noore neiu isikupära on märganud mitte ainult Marciano ja Hilfiger, vaid ka rahvusvaheliselt tuntud bränd Victoria's Secret. Paraku pole ka piltilusa modelli elu olnud sugugi lilleline. Gigi püüdis jõuda üheks Victoria's Secreti ingliks lausa mitmeid kordi, ent paraku tal see kohe ei õnnestunud. Ta pidi nägema selle positsiooni nimel kõvasti vaeva. Gigi ema Yolanda Hadid rääkis, et Gigil õnnestus alles kolmandal katsel oma unistus teoks teha ja saada koht, mida väärivad lisaks Gigile veel miljonid ilusad naised.

Gigi on saanud ka palju kriitikat oma “mitte-modellitüüpi” keha kohta. Neiu on aga vaatamata negatiivsusele suutnud säilitada oma enesekindluse ning öelnud, et ta tõepoolest erineb oma kehatüübilt teistest tavapärastest modellidest, ent ta tunneb siiski selle üle uhkust. Gigi enesekindlus on silma jäänud paljudele ning julgustavaid sõnu on saanud ta nii Victoria's Secreti modellidelt kui ka Tyra Banksilt. 

Mis on Gigi edukuse võti?

Mis on aga Gigist teinud tänaseks ühe populaarsema ja tunnustatuma moeikooni? Tommy Hilfiger on näinud tippmodelli arenemist ja kasvamist aastaid ning ta on iseloomustanud Gigit järgmiselt: “Ta on tõesti tänapäevane “Tommy tüdruk” - alati ligitõmbavalt särav ja optimistlik ning ta stiil iseloomustab enesekindlust, kergust ja lahedust.” Paul Marcianol oli aga vaistu ideaalse Guessi tüdruku leidmisel: “ta peab olema naiselik, meelas, sensuaalne, enesekindel, tugev, iseseisev ning seisma selle eest, mida ta saavutada soovib. Kui sa tunned Gigit isiklikult, siis sa tead, et seda ta on. Ta on superstaar.” Oma isikupärase olemusega on Gigi tõepoolest superstaar – tema käekäiku jälgivad ainuüksi Instagramis kümned miljonid fännid.

Nüüd on Sinu võimalus!

Kui ka sinus leidub võluv omanäolisus ja enesekindlus, siis ära jäta seda enda teada. Denim Dreami meeskond otsib 2017. aasta kevad-suvise hooaja reklaamikampaaniasse uut reklaamnägu, kes peegeldaks oma isiksusega uue kollektsiooni olemust – just nagu seda teeb Gigi. “Me ei otsi ainult tavapärases modellimõõdus neidu või noormeest, vaid isikupärast inimest, kellel oleks peale välimuse jutustada meie uue kollektisooni kõrval oma paeluv lugu. Modellide otsimiseks konkursi korraldamine on meie jaoks esmakordne, kuid oleme kindlad, et sobivaid kandidaate on meil Eestis palju. Neil tuleb endast vaid märku anda,” rääkis Denim Dreami turundusspetsialist Kätty Kupri.

Kampaania raames on oodatud kandideerima kõik 18-35aastased naised ja mehed. Kandidaatide seast välja valitud võitjal on võimalus koos ühe tuntud Eesti staariga osaleda Denim Dreami 2017. aasta kevad-suvise hooaja kampaanias, kuhu kuulub nii tele- kui ka välireklaam, moeajakirja Dream moeseeria ning palju muud põnevat. Lisaks saab võitja auhinnaks ka 500-eurose kinkekaardi.

Konkursil osalemiseks saada endast täispikkuses pilt koos lühitutvustusega aadressile [email protected]. Kandideerimissoove oodatakse kuni 31. juulini 2016. Võitja selgub juba 9. augustil 2016.