OSTJA LUGU: POSITIIVSED üllatused Tallinna toidukauplustes

Lisa kommentaar
OSTJA LUGU: POSITIIVSED üllatused Tallinna toidukauplustes

Tihtipeale kirjutatakse Eesti meedias negatiivsetest ostlemiskogemustest ning eks neid ongi üksjagu, ent leidub ka positiivseid juhtumeid, mis teevad tuju heaks ja toovad naeratuse huulile. Klienditeenindaja suhtumisest oleneb tegelikult väga palju ning parimad neist väärivad lausa kuldmedalit oma kannatlikkuse eest.

Tihtipeale kirjutatakse Eesti meedias negatiivsetest ostlemiskogemustest ning eks neid ongi üksjagu, ent leidub ka positiivseid juhtumeid, mis teevad tuju heaks ja toovad naeratuse huulile. Klienditeenindaja suhtumisest oleneb tegelikult väga palju ning parimad neist väärivad lausa kuldmedalit oma kannatlikkuse eest.

Buduaarile saatis kirja lugeja, kes soovis jagada oma positiivseid kogemusi klienditeeninduse valdkonnas.   

“Keskmine klienditeenindaja on enamasti väsinud oleku ja suhtumisega ning ta teeb oma tööd lihtsalt sellepärast, et tal on vaja raha teenida. Õnneks leidub ka neid, kes suudavad klienditeenindaja ametist rõõmu tunda ning oma rõõmsameelse olekuga suudavad nad emotsioone edasi kanda ka ostjale. Sellised klienditeenindajad meeldivad mulle väga, aga neid tuleb paraku tikutulega taga otsida.

Läksin umbes kaks nädalat tagasi ühte suuremasse Tallinna toidukauplusesse, et osta ports oma lemmikuid kamabatoone. Kaup korvis, suundusin kassasse, kus maksma hakates selgus, et olin rahakoti koju unustanud ning mul olid vaid sendid, mis koti põhja olid jäänud. Et ostusumma oli väike, sain enamuse rahast kokku, ent viiskümmend senti jäi puudu ning palusin, et võtame ühe toote maha, sellest pole midagi hullu. Üllatus oli suur, kui kassapidaja teatas, et ah, pole midagi, too teine päev raha siia samasse kassasse number kümme ja las ta täna jääb… Poest välja sammudes olin tõepoolest positiivselt üllatunud ning loomulikult läksin järgmisel päeval esimese asjana puudu jäänud sente tagasi viima. Väikeses külapoes, kus kõik omavahel kõiki tunnevad, võib ehk sellist asja ikka ette tulla, ent pealinna ühes suurimas toidukaupluses on see üsnagi ootamatu.

Teine positiivne kogemus oli samuti seotud ühe Tallinnas asuva toidukauplusega. Nimelt ostsin karbi oliivipastat mandlitega ning koju jõudes märkasin, et pakendil on parim enne ammu läbi ja ostutšeki olin ma muidugi ära visanud. Seda märget kaubal poes märgitud ei olnud, seega on loomulik, et muutusin pisut rahutuks. Mõtlesin, kas visata see ära või viia tagasi poodi… Puhtalt sportlikust huvist otsustasin viimase variandi kasuks – huvitav oleks teada, kuidas klienditeenindaja minuga antud olukorras siis käitub. Üllatus oli suur, kui neiu kaupluses ilma mingi kõhkluseta pakkus mulle raha tagastamist ja isegi see ei mänginud mingit rolli, et mul ei olnud ostutšekki alles.

Ja kõige positiivsem lugu on seoses toffee-maitseliste kommide ostuga, mis lõppes lausa sellega, et sain kommid tasuta! Nimelt avastasin poes uut sorti kommid, mis tundusid väga põnevad, seega korvi nad lendasid. Tegu oli kaalukaubaga, mida kaalutakse kassas vahetult enne maksmist. Kassas aga selgus, et antud sort on niivõrd uus, et isegi koodi pole sisse löödud, seega võimatu oli kaubale hinda määrata. Tulemus? Müüja ütles mulle, et te saate need kommid nüüd tasuta, sest meil puudub kood, mille alusel neile hind panna. Seejärel palus müüja, et ma näitaksin talle, kust ma need kommid leidsin, et ta saaks olukorra lahendada – ei ole ilmselt eriti mõistlik igale ostjale komme tasuta jagada, või mis?”

Buduaarile Liinalt

Kas ka sina oled poes ootamatult positiivse kogemuse otsa sattunud?