RAAMATU “SÜÜES SALEDAKS” autori Signessa Kalmuse 8 õpetust

1 kommentaar
RAAMATU “SÜÜES SALEDAKS” autori Signessa Kalmuse 8 õpetust

Eesti esimene fitness-sportlane Signessa Kalmus on ühtlasi nii 38 000 tuhande liikmelise Facebooki grupi “Süües saledaks” looja kui ka samanimelise raamatu autor. Signessa on aastaid aidanud inimesi nende kaaluprobleemidega ning koostanud tervislikke menüüsid, mille abil kaalust alla võtta.

Eesti esimene fitness-sportlane Signessa Kalmus on ühtlasi nii 38 000 tuhande liikmelise Facebooki grupi “Süües saledaks” looja kui ka samanimelise raamatu autor. Signessa on aastaid aidanud inimesi nende kaaluprobleemidega ning koostanud tervislikke menüüsid, mille abil kaalust alla võtta.

Buduaari ajakirjale andis Signessa pikema intervjuu ning tõi seal eraldi välja ka kaheksa nõuannet, mis on suunatud kõigile neile, kes soovivad, et tervislik ja sportlik eluviis saaks osaks nende elust.

Signessa kaheksa nõuannet:

1. Hoia oma tervist ja alusta targalt, nii et tervislikust toitumisest ja sportimisest saaks elustiil.

2. Õpi iseennast tundma – nii toitumise kui kehalise tunnetuse poolest.

3. Ammuta infot õigetest allikatest ning võta vajadusel asjatundlik personaaltreener/toitumisnõustaja.

4. Alusta vastavalt oma kehakaalule ja võta rahulikult, et südant ja organismi mitte koormata.

5. Jälgi südametegevust ja pulsisagedust tunde, mitte raamatu järgi.

6. Võta omaks tervisliku toitumise põhireeglid – ära loobu tervetest toidugruppidest, vaid tarbi mõistlikult kõike.

7. Tarbi aastaringselt D-vitamiini. Kui sa üldse kala ei söö, siis ka oomega-3-rasvhappeid sisaldavat kalaõli.

8. Lase teha täisveretest, mis näitab ära, mis seisus veri on, mida on puudu ja mida tuleks vajadusel lisaks võtta.

Loe täispikka intervjuud Signessa Kalmusega Buduaari värskest ajakirjast.