17 harjumust, mis igal naisel enne 30. eluaastat olema peaks

10 kommentaari
17 harjumust, mis igal naisel enne 30. eluaastat olema peaks

Enne 30ndat eluaastat võiks iga naine endale teatud harjumused kujundada. Miks? Sest need teevad sinu elu palju lihtsamaks ja aitavad sul oma kohustustega paremini toime tulla. Nii säästad aega ja omaenda närve ning tuled toime ka ootamatus olukorras. Siin on 17 igati asjalikku harjumust, mis võiks igal naisel olla enne kui nad 30aastaseks saavad!

Enne 30ndat eluaastat võiks iga naine endale teatud harjumused kujundada. Miks? Sest need teevad sinu elu palju lihtsamaks ja aitavad sul oma kohustustega paremini toime tulla. Nii säästad aega ja omaenda närve ning tuled toime ka ootamatus olukorras.

Siin on 17 igati asjalikku harjumust, mis võiks igal naisel olla enne kui nad 30aastaseks saavad!

1. Helista oma vanematele vähemalt kord nädalas. See ei võta tükki küljest ära, võta telefon, vali number ja räägi nendega kasvõi paar minutit. Nii säästad oma vanemate närve.

2. Loe päevakohaseid uudiseid igal hommikul. Maailmas toimuvaga võiks iga naine kursis olla, selleks polegi suuremat põhjust vaja. Kui sa tead, mis sinu ümber toimub, oled sa adekvaatsem nendel teemadel ka kaasa rääkima – näiteks kohtingule minnes.

3. Tee igapäev kasvõi natuke trenni. Mida nooremas eas sportimisega algust teed, seda parem. Mine jooksma, käi ujumas või kasvõi joogas – liikuma peab.

4. Külla minnes võta alati midagi kaasa. Vahet ei ole, kas sa lähed sõbrannale külla kohvi jooma või kohtud töökaaslastega – viisakas on alati midagi sobivat kaasa viia, tühjade kätega minek ei jäta head muljet.

5. Söö hommikust. Kui sul on kiire, osta endale termoskruus ja võta kohv või tee kaasa, osta sinna juurde puuvili ja pakk pähkleid, tervislik võiku või jogurt (mitte light-toode). Hommikusöögi võid ka eelmisel õhtul valmis teha ja ära pakkida. Midagi peab sööma igal hommikul, sest ainult nii läheb sinu ainevahetus kiiremini käima ja sul ei teki keset päeva meeletut nälga, mis lõppeb ebatervislikult suure lõunasöögiga ja halva enesetundega pärast seda. Isegi müslibatoon, mis sisaldab ebatervislikult palju suhkruid, on parem valik, kui mitte midagi hommikul süüa.

6. Kui sa oled vaba ja vallaline, siis kanna endaga alati kondoome kaasas. Lihtsalt igaks juhuks võiksid need sul olemas olla, sest kunagi ei tea, mis ette tulla võib. Kusjuures ka üheöösuhtest võib tekkida tõsisem suhe, ent voodisse hüpates on kondoom siiski väga vajalik sinu enda tervise huvides.

7. Tee igapäev 10 minutit venitusharjutusi – võid neid teha hommikul, keset päeva või õhtul, aga venitama peab. Muidu jäävad lihased kangeks, tekivad seljavalud ja väsimus. Korralik venitamine aitab ka väsimuse vastu ja kõige parem on tegelikult hoopis jooga rühmatrenn, sest seal näidatakse ette just neid harjutusi, mida sinu keha huvides tegema peaks. Ka internetist tasub otsida videoid, kus näidatakse erinevaid venitusharjutusi. 10 minutit venitamist päevas tagab sulle tugevama tervise ja saledama keha.

8. Pese oma nägu igal õhtul enne magama minekut. Sellest räägitakse pidevalt, aga miskipärast juhtub vahel ikka nii, et me läheme voodisse pesemata näoga. See ei ole hea mõte, kui sa tahad, et sinu nahk oleks puhas ja korras, siis teist lahendust ei ole.

9. Leia endale õige huulepulk, jumestuskreem, näokreem ja ripsmetušš – soovitatavalt mineraalkosmeetika valdkonnast. Kui sul on olemas kindlad tooted, mis sinu näonahaga perfektselt sobivad ja kreem, mis sinu näole sära annab ja seda niisutab, siis saad sa end vajadusel ka paari minutiga oluliseks ürituseks korda seada. Vaata, et sul oleksid need tooted alati olemas. 

10. Tee oma garderoobis vähemalt kaks korda aastas suurpuhastus! Sorteeri läbi kõik sahtlid, kapinurgad ja riiulid. Vaata üle kõik riided, kingad ja aksessuaarid – jäta alles vaid need, mida sa tõepoolest kannad ja mis sulle sobivad. Mida vähem on sul asju, seda rohkem on sul vaba ruumi ja need riided, mis sul alles jäävad, ei pea olema üksteise otsas kortsus. Pigem vähem riideid, mis on hästi hoitud, kui palju riideid, mida sa tegelikult isegi ei kanna ja mis kapi nurgas tolmu koguvad. Tänapäeval on nii mugav oma riided, jalatsid ja muud esemed, mida sa ei kanna, kas maha müüa või tasuta ära anda. Tooted, mis kandmiseks enam ei kõlba, viska lihtsalt minema. 

11. Joo vett iga päev! Harjuta end vee joomisega ära ja sinu keha ütleb sulle aitäh! Unusta karastusjoogid, vali puhas vesi.

12. Pese nõud ära kohe pärast söömist, hiljemalt paari tunni jooksul. Ära jäta pesemata nõusid kraanikaussi – see jätab sinust lohaka mulje ning olgem ausad, mida kiiremini nõud pärast söömist puhtaks pesed, seda lihtsam on neid puhtaks saada ka. 

13. Vaheta voodipesu vähemalt iga kahe nädala tagant! Pole midagi paremat, kui puhaste linade vahel uinuda.

14. Õpi olema vastutustundlik – võta endale näiteks mõni potilill, mille eest sa hoolitsema pead. Ära lase sellel närbuda! Kusjuures, kas teadsid, et kodus taimede kasvatamine hoiab õhu puhtana! Kõige parem on muretseda endale sõnajalg!

15. Hoia oma rahaasjad kontrolli all – maksa kõik arved igakuiselt ühel ja samal päeval ära. Pane kindel päev paika, nii ei unusta sa midagi ära. Jälgi oma pangakontot ja vajadusel hoia raha kokku. 

16. Ära helista ega saada purjus peaga sõnumeid. Mitte kellelegi, seda ei ole lihtsalt vaja. 

17. Ole igapäev tänulik selle eest, mis sul on! Vaid nii saad sa olla õnnelik – ära ole kurb sellepärast, mida sul pole, sest nii ei saagi sa kunagi õnnelikuks. Õpi hindama elu, vaata enda ümber, elu on ilus. 

Buduaar.ee