4 nippi, kuidas hommikul heatujulisena ärgata

4 nippi, kuidas hommikul heatujulisena ärgata

Pole oluline, kas astud hommikul voodist välja vasaku või parema jalaga, kui su mõtted on õigesti häälestatud, võib hommik olla päikesepaisteline ja tore isegi siis, kui ees on ootamas pikk ning kohustustest tulvil päev.

Pole oluline, kas astud hommikul voodist välja vasaku või parema jalaga, kui su mõtted on õigesti häälestatud, võib hommik olla päikesepaisteline ja tore isegi siis, kui ees on ootamas pikk ning kohustustest tulvil päev.

 

Arvad, et see on võimatu, kuna sa pole just hommikuinimene? Me lubame, et sinugi varahommikud muutuvad palju ilusamaks, kui järgid neid 4 lihtsat nippi.

1. Puhasta eelneva päeva lõpus oma mõtteid. See, kuidas sinu päev algab, on suuresti seotud sellega, kuidas sa eelneva päeva lõpetad. Lõpeta oma päev rahulikult, mõtle voodisse pugedes positiivsemaid mõtteid ja sea järgmiseks päevaks väikeseid eesmärke. Mine nende mõtetega magama ning ka ärka nendega.

2. Aktsepteeri oma väikeseid puuduseid. Nii et sa ei ole hommikuinimene? Ära end sellepärast karista. Aktsepteeri seda ning tee kohandusi oma elus. Säti oma äratus pool tundi varasemaks, nii jääb sul aega veel voodis poolunisena logelemiseks. Ja pea meeles, et väsinuna üles ärkamine ei tähenda seda, et sa ei saanud piisavalt magada, see  tähendab seda, et su keha alles virgub. Mida kiiremini sa end liigutama hakkad ning päevaga alustad, seda kiiremini sa end virgena tunned. Ära sisenda endale hommikuti, et hommikune ärkamine pole sinu rida, küll see pikapeale ununeb ning siis muutub ka varajane ärkamine sulle meelepärasemaks.

3. Sea tähendusrikkaid eesmärke. Mitte hullumeelseid ja ebareaalseid unistusi, mis sind terve öö ärkvel hoiavad. Pigem väikeseid ning saavutatavaid samme. Ja kui sa need saavutanud oled, siis tõuka end veidi tagant ning sea juba uusi ja uusi sihte.  Vali mõni selline eesmärk, mille saad päeva alguses saavutatud, siis tunned terve päeva ka rahuolu. Näiteks vea end hommikul jooksurajale – see annab terveks päevaks suurepärase enesetunde.

4. Naerata. Ära lase mõnel halval sündmusel muutuda halvaks päevaks ning sel omakorda halvaks nädalaks jne. Vali teadlikult rõõmus tuju ja naerata! Paljud inimesed võtavad rõõmu iseenesest mõistetavalt. Kuid sa pead teadlikult otsustama, et oled õnnelik ning seejärel tegema otsuseid, mis sind ka rõõmsana hoiavad. Õnneliku ja õnnetu inimese erinevus ei seisne tingimata selles, millised on nende kogemused. See erinevus tekib sellest, mida inimesed otsustavad omandatud kogemustega peale hakata. Seega otsusta hommikul ärgates, et sul tuleb ilus päev ning usu – see mõjub!

Allikas:  allure.com

Sarnased artiklid