Reklaam sulgub sekundi pärast

5 HÄBEMATUT TRIKKI, kuidas supermarketid inimesi üle kavaldavad

Toidukaupluste eesmärgiks on meelitada inimesi ostma ka neid asju, mida nad tegelikult poodi ostma ei tulnud! Mida rohkem impulsiivseid oste inimesed sooritavad, seda suurem on kaupluse käive ning see tähendab, et poed mõtlevad välja kõikvõimalikke nippe ja trikke, kuidas inimesi rohkem raha kulutama panna.

Toidukaupluste eesmärgiks on meelitada inimesi ostma ka neid asju, mida nad tegelikult poodi ostma ei tulnud! Mida rohkem impulsiivseid oste inimesed sooritavad, seda suurem on kaupluste käive ning see tähendab, et poed mõtlevad välja kõikvõimalikke nippe ja trikke, kuidas inimesi rohkem raha kulutama panna.

Allpool on välja toodud viis enimlevinud trikki, mille õnge inimesed lihtsameelselt lähevad:

1. Rahustav muusika

Kui poes on mõnus muusika, mis teeb tuju heaks ja rahustab, siis veedavad inimesed poes rohkem aega. See aga tähendab, et korvi pannakse sageli asju, mida tegelikult vaja ei lähe. Muusika valik on poodides alati väga hästi läbi mõeldud ning just õigele sihtgrupile suunatud.

2. Aroomid

Kui värsked küpsetised tulevad ahjust, jõuab lõhn ka kliendini ja loomulikult tehakse nii, et inimesed lõhna võimalikult hästi tunneksid. Just saiakesi ja küpsetisi ostetakse sageli vaid nende hea lõhna pärast. Kui poes saiakese sooja lõhna pole, siis on tõenäosus, et neid ostetakse, ka kordades väiksem.

3. Degusteerimised

Teatud kellaaegadel, lõuna ajal ja õhtul peale tööd, korraldatakse poodides sageli degustatsioone ja seda muidugi vaid ühel eesmärgil - et inimene ostma panna. Kui kõht on tühi ja sulle antakse tasuta imemaitsvaid toidupalasid proovida, tekib isu neid ka koju osta. Toimib alati!

4. Petlik valgustus

Toiduriiulites ja eriti just puuviljalettide juures on valgus sätitud täpselt nii, et viljad võimalikult atraktiivsed välja paistaksid. Kui puuviljad oleksid pimedas, siis neid lihtsalt ei märgata. Kuldkollasena paistev õun aga tõmbab eemalt tähelepanu. 

5. Impulssostud

Kõikvõimalikud väiksemad šokolaadid ja muud maiustused sätitakse kassade vahetusse lähedusse - kui sa järjekorras seisad, siis haarad sageli korvi ka maiuse, mida sul tegelikult ei olnud üldse plaanis osta. Kui kassade juures enam kaupa ei oleks, siis ostaksid sa vähem. Mida pikem järjekord, seda rohkem inimesed asju korvi panevad.

Allikas: allyou.com