Reklaam sulgub sekundi pärast

Impulsiivsed ostud on tegelikult ette planeeritud?

Pittsburghi ja Baylori ülikooli teadlased viisid Texase kauplustes läbi uuringu, millest selgus, et impulsiivsed sisseostud on tegelikult hoopiski ette planeeritud, kirjutab Geniusbeauty.

Pittsburghi ja Baylori ülikooli teadlased viisid Texase kauplustes läbi uuringu, millest selgus, et impulsiivsed sisseostud on tegelikult hoopiski ette planeeritud, kirjutab Geniusbeauty.

Uuringu autorid küsisid kauplustesse sisenejatelt, mida nad kavatsevad osta, kui palju nad on mõelnud plaanitud ostudele kulutada ja kui palju on nad mõelnud poodides kokku raha kulutada. Enne poest lahkumist näitasid šoppajad ette oma sisseostud, kassatšekid ning vastasid küsimustele uuesti.

Tulemustest selgus, et enam kui 75% küsitlenutest tegid oma rahakotis ruumi planeerimata sisseostudele ning olid väga täpsed rahasumma suhtes, mida nad kavatsesid poes kulutada.

Teadlased järeldasid, et tarbijad on ennast ette valmistanud seisma poodides silmitsi "unustatud ostude" ja "erakorralise vajadusega" ning isegi plaanivad impulsiivseid oste ette.

 

Anneli Allikas