Reklaam sulgub sekundi pärast

MÜSTIKA LAHENDATUD: loe, miks Facebook on sinist värvi!

Populaarne sotsiaalmeedia keskkond Facebook on sinist värvi ning seda tooni on lehel lausa mitmes erinevas varjundis, ent miks on selleks värviks just sinine ja miks mitte hoopis punane või kollane. Mille põhjal valiti Facebooki esindusvärviks just nimelt sinine toon? Sellel on tegelikult üsnagi lihtlabane põhjendus!

Populaarne sotsiaalmeediakeskkond Facebook on sinist värvi ning seda tooni on lehel lausa mitmes erinevas varjundis, ent miks on selleks värviks just sinine ja miks mitte hoopis punane või kollane. Mille põhjal valiti Facebooki esindusvärviks just nimelt sinine toon? Sellel on tegelikult üsnagi lihtlabane põhjendus!

Nimelt on Facebooki looja Mark Zuckerberg värvipime, mis tähendab, et ta ei suuda eristada rohelist ja punast värvi ning tema silmade jaoks on sinine kõige rikkam värv. Mark suudab eristada kõiki sinise värvi alatoone ja just sel põhjusel võetigi vastu otsus luua Facebooki põhielemendid sinistes värvides.

Lisaks väärib ka mainimist, et sinine värv mõjub rahustavalt ja tekitab positiivseid emotsioone.

Allikas: fastcompany