NIPINURK: ERATREENERI 6 NIPPI, kuidas koduste vahenditega kaloreid põletada

2 kommentaari
NIPINURK: ERATREENERI 6 NIPPI, kuidas koduste vahenditega kaloreid põletada
Foto autor: erakogu

Kodune karantiinitreening eeldab tihti üksinda treenimist ning nõuab seetõttu rohkem distsipliini.

Spordiklubi Reval-Sport treener Liina Laur jagab näpunäiteid, kuidas on kodus võimalik leidlikult endale sobivad treeningvahendid tekitada:

1.      Täida seljakott kividega, raamatutega või pandeemia ajal varutud konservidega.

Saad edukalt treenida jalgu – väljaasted, kükid, Bulgaaria käärkükid.

2.      Kasuta veepudeleid või klaaspudeleid/purke ning täida need näiteks liivaga.

Ülessurumised, lendamised küljele/kere ette kaldes, ettetõsted – harjutused õlale.

Küünaravartekõverdused/sirutused ja lamades surumine – harjutused rinnalihasele.

3.      Riidest kotid.

Täida kotid raskusega, kasuta neid väljaastetel, kükkidel, surumistel.

4.      Harjavars/mopivars/ pikem pulk + kummilint.

Pane kummilint keskelt ukse vahele kinni (üles) ja pulk sealt vahelt läbi.
Tee ülevalt tõmbeid rinnale/kukla taha – harjutused seljale.

5.      Harjavars/mopivars/ pikem pulk + kummilint.

Kinnita kummilint näiteks aknalingile, pista pulk sealt läbi ning soorita suunaga eest-taha seljatõmbeid.

6.      Harjavarrest või mopivarrest kang.

Leia kaks riidest kotti või pampu, mille saad laadida sama raskusega ning siduda mopi/harjavarre mõlemasse otsa. Nii saad endale niiöelda kangi, millega saab teha kükke, väljaasteid, surumisi, tõmbeid.

Sarnased artiklid