NIPINURK: KUIDAS lõpetada muretsemine ja hakata päriselt elama?

NIPINURK: KUIDAS lõpetada muretsemine ja hakata päriselt elama?
pilt: Shutterstock

Valus ja kannatuses püherdamine ei aita kedagi, ka teid ennast mitte, samamoodi nagu näljaseid ei aita see, kui meie end näljutame.

Maailmaränduri ja edukusetreeneri Jen Sincero raamat ”Sa oled tegija” aitab lugejal lõpetada endas kahtlemise ja hakata päriselt elama. Raamat aitab aru saada, miks te olete see, kes olete, kuidas armastada seda, mida te muuta ei saa, kuidas muuta seda, mida te ei armasta, ja kuidas kasutada oma sisemist jõudu, et saada vingeks tegijaks.

Cincero on veendunud, et me oleme hirmul olemisest teinud harjumuse.

Siin on Cincero kasulikud ja otsekohesed nõuanded, kuidas igaüks meist võiks oma hirmudžunglis navigeerida:

Vaadake hirmu oma tahavaatepeeglist 

Mõelge mingile minevikus tehtud radikaalsele otsusele, mis oli nii suur ja hirmus, et tõi teile sõna otseses mõttes kananaha ihule. Ja vaadake nüüd sellele tagasi – kui hirmus see nüüd paistab? Kas suudate sellega seoses taas esile manada mingit hirmutunnet? Kas või pisitillukest hirmusööstu? Pidage see meeles, kui seisate silmitsi järjekordse uue väljakutsega: ükskõik kui hirmutav järgmine suur samm hetkel tundub, on see ühel päeval tagasi vaadates imeväike. Hoia meeles, et meie suurimad hirmud on suurimad ajaraiskajad. Astuge oma hirmudele vastu tõega, et need on kõik vaid teie peas kinni, ning need kaotavad teie üle igasuguse mõjujõu, kui neid vaadata tahavaatepeeglist.

Pöörake oma hirm ümber 

Kui leiate, et lasete oma hirmul end mõjutada, siis vaadake seda uuest vaatenurgast. Alustage selle tükkideks võtmiseks, et aru saada, mida te tegelikult kardate, ja pöörake see siis ümber, pange see toimima enda huvides, mitte enda vastu. Näidake talle, kes on boss. Olge oma hirmu peremees. Tehke oma hirm tükkideks, et saaksite sellele päriselt otsa vaadata ja teha kahjutuks kõik see, mis praeguses olukorras teid hirmutab. Hirm seisneb tegelikult vaid viisis, kuidas otsustate asju vaadata.

Elage hetkes 

Kas midagi hirmutavat on juhtumas teiega just praegu? Kas praegu, seal, kui istute, on juhtumas midagi halba või on need lihtsad mõtted, mis teid hulluks ajavad? Te vähendate nii vajalikku energiat, mida teil vingeteks tegudeks vaja läheb, muretsedes veel enne, kui midagi on juhtunud. Võtke hoopis aeg maha, elage hetkes ja püüdke saada ühendust oma kõrgema minaga. Kui hakkate sisenema kohtusaali või teil on plaanis lennukist välja hüpata või ametikõrgendust küsida, siis hingake välja, elage hetkes ja jääge ühendusse allikenergiaga. Hoidke oma sagedus kõrge ning usk imedesse tugev, selle asemel et langeda teadvuses luuravatel hirmude saagiks. Niimoodi leiate, et te pole mitte ainult paremini valmistunud toime tulema mis iganes olukorraga, mille poole liigute, vaid et üheksalt juhul kümnest on asjad teie mõtteis palju hirmutavamad kui tegelikkuses.

Keerake pasakraan kinni 

Valige hoolikamalt informatsiooni, mida endasse võtate. Mis blogisid te loete? Milliseid telesõusid vaatate? Milliseid raamatuid loete? Milliseid lugusid loete ajalehtedest? Milliseid filme käite vaatamas? Kelle arvamust küsite? Millele keskendute oma igapäevaelus? Asi pole pea liiva alla peitmises või maailmas toimuvaga kursis olemises, vaid selles, kui palju informatsiooni teil tegelikult vaja läheb. Kas vahite videot autoavariist või kogute informatsiooni, mis võimaldab kaasa aidata positiivsele muutusele? Valus ja kannatuses püherdamine ei aita kedagi, ka teid ennast mitte, samamoodi nagu näljaseid ei aita see, kui meie end näljutame. Kui tahate aidata maailma ja iseennast, siis hoidke oma sagedus kõrgel ja tehke oma tööd mõjujõu ja rõõmu positsioonilt.

Sarnased artiklid