Toitumissoovitusi tervislikumaks eluviisiks

Rannahooaeg läheneb, inimesed on hakanud taas rohkem tähelepanu pöörama oma kehakaalule ja välimusele. Arstid ja ajalehed räägivad üha rohkem ülekaalulisusest kui suurest terviseprobleemist. See ongi probleem, pigem isegi haigus. Tervislik toitumine on aga selline söömisviis, mis katab antud organismi vajadused. Vajadused võivad olla erinevad, sõltudes näiteks vanusest, soost. Suuresti sõltuvad organismi vajadused sellest, kui palju organism ära kulutab, kontoritöötaja vajadused on teistsugused kui füüsilise töö tegijal. Niisiis, toon välja veidike soovitusi, kuidas muuta oma menüü pisutki tervilikumaks. 

Tagasi artikli juurde

6 kommentaari

  • maarjaT

    maarjaT

    mahlu näiteks ei soovitata eriti, oma tehtud mahl on muidugi teine asi, aga poes olevad tavalised mahlad küll kasulikud pole.
  • Eelmisele kommenteerijale - tsiteerin: "Kui kõrvutada võid ja margariini, siis mõõdukal tarbimisel peaks kindlasti eelistama võid."
    siin polegi võrreldud õli ja võid/margariini, kuid on öeldud, et kui valida või või margariini vahel, siis pigem eelistada võid.
  • Minu meelest soovitatakse just õli kasutada, mitte võid ja margariini, sest või ja margariin on küllastunud rasvad.
  • Vähemalt on lühidalt ja konkreetselt ära öeldud, mitte mingi pikk mõttetu mula iga asja kohta. Väga viis noh! :)
  • Super, et oli küüslaugu kohta ka muud juttu kui kõige tervislikum, parem ja ma ei tea midagi veel. Ilgelt närvidele käivad need inimesed, kes iga probleemi peale küüslauku soovitavad ja siis ise ka pärast haisevad.

Lisa kommentaar

Palun järgige portaali kasutustingimusi. Sobimatud kommentaarid kustutatakse ning autoril keelatakse edasised kommentaarid!