Teele: jah, minu kaal seisab hetkel, aga see ei tähenda, et ma olen loobunud

Teele: jah, minu kaal seisab hetkel, aga see ei tähenda, et ma olen loobunud

  Üha soojenevad ilmad kutsuvad ikka rohkem ka välja liigutama. Seekord räägingi teile, mida lisaks peale Arcticu trennidele teen. Samuti lisan ka paar mõttetera Robert Noole toitumiskoolitusest. Ning teatan teile, millega Maret mind sel nädalal üllatas. Ilusad ilmad lausa kisuvad õue liigutama, sellest tulenevalt käin ka mina paar korda nädalas rulluisutamas ja jalutamas. Peale selle käin vähemalt 2-3 korda nädalas Arcticus intervall-treeningut tegemas. Peale intervalli crosstraineril teen ka tavaliselt iseseisvalt harjutusi kätele ja kõhule. Rühmatreeningutest üritan vähemalt kord nädalas käia ka Bodypumpis või  Bodytoningus. Need kaks trenni on alates sügisest olnud ühed mu enamkülastavamad rühmatreenigud. Vahel meeldib mulle pärast neid ka ujumas käia.  

Üha soojenevad ilmad kutsuvad ikka rohkem ka välja liigutama. Seekord räägingi teile, mida lisaks peale Arcticu trennidele teen. Samuti lisan ka paar mõttetera Robert Noole toitumiskoolitusest. Ning teatan teile, millega Maret mind sel nädalal üllatas.

Ilusad ilmad lausa kisuvad õue liigutama, sellest tulenevalt käin ka mina paar korda nädalas rulluisutamas ja jalutamas. Peale selle käin vähemalt 2-3 korda nädalas Arcticus intervall-treeningut tegemas. Peale intervalli crosstraineril teen ka tavaliselt iseseisvalt harjutusi kätele ja kõhule. Rühmatreeningutest üritan vähemalt kord nädalas käia ka Bodypumpis või  Bodytoningus. Need kaks trenni on alates sügisest olnud ühed mu enamkülastavamad rühmatreenigud. Vahel meeldib mulle pärast neid ka ujumas käia.

Roberti koolituselt „Korrektne tervislik toitumine“ sain nii palju uusi teadmisi, et saan neid veel ja veel teiega jagada. Üks müüt, mille Roberti koolitus purustab, on näiteks: teravilju peab sööma, et saada kiudaineid. Tegelikult aga polegi need nii olulised, kui seni on arvatud. Nendega võivad kaasneda erinevad probleemid nagu kõhu paisumine, kõhukrambid jne. Roberti sõnul võiks kiudaineid hoopis saada juurviljadest. Juurviljade ostu puhul tõi ta välja ka hea nipi. Näiteks soovitas ta pigem osta külmutatud juurvilju kui tavalisi tooreid, sest värsked on suure tõenäosusega parema säilimise vms eesmärgil pritsitud kemikaalidega. Külmutatud juurviljad pannakse aga kohe kotti ja külmutatakse. Samuti värske vili hakkab oma toiteväärtust kaotama kohe pärast korjamist. Seega, mida kaugemalt viljad kohale on toodud, seda rohkem on nad oma toiteväärtust kaotanud.

Samuti palju kardetud kolesterool ei ole Roberti sõnul üldse mitte nii halb, kui paljud arvavad. Nimelt on kolesteroolitase inimestel suuresti geneetiline. Levinud on arusaam, et südameveresoonkonnahaigused on põhjustatud küllastunud rasvadest ja kõrgest kolesteroolitasemest. Roberti sõnul see aga nii ei ole. Kui see tõesti oleks kahjulik, siis miks meie kõik keharakud toodavad seda? Organismile on kolesterool asendamatu rakuseinte ehitusmaterjal, parandab haavasid, samuti aitab võidelda stressi vastu.

Nagu teile eelmises artiklis mainisin, hakkasin taas Mareti juures käima Šivaya massaažisalongis. Kord nädalas üllatab ta mind mõne enda poolt valitud protseduuriga. Muidugi arvestades seda, mis minu nahale just vajalik oleks. Sel nädalal proovis ta minu peal elektromagnet-resonantsteraapiat. Tegemist on käepäerase aparatuuriga, mida kasutatakse väga erinevate probleemide ravimiseks. Tähtis on seda teha õige sagedusega. Tsellluliidiravis on sageduseks 140 Hz. Üle naha aparaadiga käies tekitab see pisut kõdi ja vaheapeal torkiva tunde. Huvitav on see, et tark masin leiab ise probleemsemad kohad üles ja justkui takerduks nendel kohtadel siis pikemalt. 

Lugedes viimase artikli kommentaare, võiks justkui välja lugeda jälgijate rahulolematust. Et miks mu kaal ei lange. Mõnigi kirjutab, et tema sööb kõike ja lühikese ajaga 20+ kg kaotanud. Mul on siiralt hea meel lugejate üle, kes omal käel nii tublid on! Jah, minu kaal seisab hetkel, see ei tähenda, et ma olen loobunud ja ei pingutaks.

 

Tervitades,

Teele