Liha, kala, pähklid, juust – kui palju neid päevas sööma peaks?

Süüa tuleb selleks, et elada, mitte vastupidi. Aga kui palju ja mida meie organism igapäevaselt vajab, et normaalselt funktsioneerida, et meie jume, juuksed ja küüned oleksid terved ja tugevad? Sageli sööme me portsjoneid, mis on paraku liiga suured ning see võib pikemas perspektiivis tuua kaasa ka märkamatud lisakilod …

Tagasi artikli juurde

3 kommentaari

  • Jazzyl

    Jazzyl

    Mulle just meeldis artikkel, kogu aeg räägitakse protsentidest ja päevasest soovituslikust protsendist. Igaüks muidugi saab seda kogust vastavalt oma kehakaalule ja aktiivsusele muuta, usun, et siin artiklis on soovituslik keskmine toodud... aitäh :)
  • liisu

    liisu

    Kriitiline artikli suhtes. Seda mitu grammi mingit toiduainet tarbima peaks on ju väga suhteline. See såltub: kehakaalust, lihasmassist, trennikoormusest.
  • liisu

    liisu

    Kriitiline artikli suhtes. Seda mitu grammi mingit toiduainet tarbima peaks on ju väga suhteline. See såltub: kehakaalust, lihasmassist, trennikoormuse

Lisa kommentaar

Palun järgige portaali kasutustingimusi. Sobimatud kommentaarid kustutatakse ning autoril keelatakse edasised kommentaarid!