Reklaam sulgub sekundi pärast

KAUBAMAJA UUE NAISTE KINGA- JA MEESTEMAAILMA kirev avapidu

Kolmapäeval, 7. septembril avati sügisese moehooaja alguse puhul Tallinna Kaubamajas Naiste Kingamaailm ja Meestemaailm, mis on teinud läbi põhjaliku uuenduse. Uute kontseptsioonide aluseks on tänapäevase ja moeteadliku inimese vajadused, mis on pidevas muutumises.

Kolmapäeval, 7. septembril avati sügisese moehooaja alguse puhul Tallinna Kaubamajas Naiste Kingamaailm ja Meestemaailm, mis on teinud läbi põhjaliku uuenduse. Uute kontseptsioonide aluseks on tänapäevase ja moeteadliku inimese vajadused, mis on pidevas muutumises.

Naiste Kingamaailma loomisel on arhitektid saanud inspiratsiooni linnaruumist, kus tänavaid ääristavad erinevas stiilis majad ja kasutatud materjalivalik on mitmekesine. Nii leiab uuest Kingamaailmast kingi, kotte ja teisi aksessuaare enam kui 140 erinevalt kaubamärgilt. Meestemaailma puhul aga lähtuti eelkõige tänapäevase mehe kuvandist ja vajadusest olla pidevas liikumises. Kiire elutempoga kohandumiseks on Meestemaailmas mõeldud terviklahendustele ja võimalikult suurele valikule, näiteks triiksärkide väljapanek lookleb 17 meetril. 

Moeetendus ning uudis uute müügimaailmade avamisest oli kohale toonud palju tuntud inimesi, Kaubamaja sõpru ning parimaid kliente.

[gallery ids="2073015,2073024,2073029,2073038,2073044,2073050,2073057,2073063,2073070,2073079,2073085,2073092,2073097,2073102,2073108,2073114,2073119,2073124,2073130,2073139,2073144,2073148,2073155,2073161,2073167,2073171,2073178,2073184,2073190,2073198,2073201,2073209,2073214,2073222"]