• Naistele
  • Meestele
  • Lastele
  • Ilu ja tervis
  • Kodu ja tehnika
  • Vaba aeg
  • Varia
 

PAKISAATMISE REEGLID

 

Palun loe hoolikalt läbi enne paki saatmist!

Pakisaatmist saad alustada SIIN

 

SmartPOSTI HINNAKIRI

XS kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm kuni 25 kg hind 2,40 €

 

S kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm kuni 25 kg hind 2,99 €

 

M kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm kuni 25 kg hind 3,79 €

 

L kuni 38 cm * 36cm * 60 cm kuni 25 kg hind 4,69 € 

 

 

XL kuni 60 cm * 36cm * 60 cm kuni 25 kg hind 6,20 €

Saada pakk Buduaari Pakikontori kaudu, sest nii on sulle soodsam!

 

SAADETISE PAKKIMINE

• Paki kõik saadetavad esemed ühte pakki kokku ning sulge pakk kleeplindiga.

• Saadetav pakk peab olema pakendatud nii, et ilma pakendit rikkumata ei ole võimalik paki sisule juurde pääseda. Sellega väldid paki sisu kaotsiminekut transpordi käigus. Pakend peab kaitsma paki sisu transpordi käigus tekkida võivate kahjustuste eest.

• Kirjuta pakile paki saaja ja saatja nimed ning mobiiltelefoninumbrid.

• Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoninumber, sest sellele numbrile saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks.

• Minimaalsed paki mõõtmed: 1 cm * 9 cm * 12 cm (kõrgus x laius x sügavus)

• Maksimaalsed paki mõõtmed: 60 cm * 36 cm * 60 cm

• Maksimaalne paki kaal: 25 kg


PAKI SAATMINE

• Võta saadetav pakk ja mine kaubanduskeskusesse, kus asub pakiautomaat. Pakiautomaatide asukohad leiad SIIT

• Buduaari ja SmartPOSTi pakisaatmise teenuse eest maksab paki saaja. Paki saamisel on vaja tasuda pangakaardiga, nii et ära unusta pangakaarti kaasa võtta.

• Mine pakiautomaadi juurde, jälgi ekraanil olevaid juhendeid.

• NB! Kappi võib panna ühe paki.


PAKI KÄTTESAAMINE

• Kohe, kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS-sõnumiga teade.

• Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde, maksab saatekulu ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb.


KUI PAKI SISU EI VASTA OOTUSTELE

• Kui oled tellinud lisaks Buduaari deposiitpakiteenuse, siis on sul võimalus ootustele mittevastav kaup müüjale tagasi saata. Kui soovid kauba tagasi saata, siis on sul kohustus 48 tunni jooksul vormistada oma tellimuste lehel vastava tellimuse juures kaebus (lehe all servas). Kui sa pole seda teinud, siis tähendab see, et oled kaubaga rahul ning sinu poolt deponeeritud raha kantakse üle ostjale. Loe lähemalt Buduaari deposiitpaki vormistamise reeglite alt.

• Kui sa oled tellinud Buduaari keskkonna kaudu pakisaatmise teenuse, kuid ei ole kasutanud deposiitkontot, siis ei kehti sulle paki tagasisaatmise reeglid ning pead müüjaga ise kokku leppima, kuidas toimida sobimatu saadetisega.


SOBIV PAKEND

Pakend loetakse transpordi jaoks sobivaks, kui:

• väline pakend kannatab diagonaalis kukkumist 80 cm kõrguselt;

• vedelikud ei imbu välja nende transportimiseks mõeldud taarast;

• vedelike või pulbrite transportimiseks mõeldud taara on hermeetiliselt suletud ja taara on omakorda pakitud vastupidavasse transpordipakendisse (lainepappkast, plastkast, puitkast vms);

• saadetav pakk on pakendatud nii, et ilma pakendit rikkumata ei ole võimalik paki sisule juurde pääseda;

• kergesti purunevate esemete pakkimisel on kasutatud sobilikke pakketarvikuid (nurgakaitsmed, pehmendused, täitematerjal vms);

• pakend ei ole kauba jaoks liiga suur;

• pakend kannatab 4-5 sarnase pakendi raskust enda peal.


CMRi konventsiooni artikli 8.1 järgi peab vedaja kauba vastuvõtmisel kontrollima üksnes pakendi välist seisukorda, mitte hindama pakendi sobilikkust.


SMARTPOSTI VASTUTUS

• SmartPOST vastutab paki kahjustumise või kaotsimineku eest vastavalt CMR konventsioonile ja Võlaõigusseadusele kuni 8,33 SDR kahjustunud või kadunud saadetise brutokaalu kilogrammi eest. SDR on Rahvusvahelise Valuutafondi (IMF) arveldusühik ja selle suurus sõltub avaldatud kursist.

• Kaudseid kahjusid või saamata jäänud tulu SmartPOST ei hüvita.

• Kõik saadetise kahjustumist või kadumist puudutavad pretensioonid ja kahjunõuded peab Klient esitama SmartPOSTile kirjalikus vormis.

• Kui saadetise tavapärasel vastuvõtmisel Saaja poolt polnud kahjustumist võimalik tuvastada, siis on Kliendil võimalik esitada SmartPOSTile pretensioon või kahjunõue hiljemalt seitsme (7) kalendripäeva jooksul peale paki väljastamist paki saajale.

• SmartPOSTil on õigus ekspertiisi eesmärgil nõuda kahjustunud paki esitamist.

• Valesti valitud kapi suuruse eest Smartpost ei vastuta ning saatekulu ei kuulu tagastamisele.

• Keelatud sisuga ja valesti pakendatud saadetiste saatmine peatatakse SmartPOSTi terminalis ning saatekulu ei kuulu tagastamisele.


KEELATUD SAADETISED

SmartPOSTi teenusega on keelatud saata järgmisi esemeid ja kaupu:

• Kiiresti riknevaid toiduaineid;

• Radioaktiivseid, tuleohtlikke, külmakartlikke, söövitavaid, lõhke-, mürkaineid;

• Vedelikuga täidetud anumaid, mis ei ole lekkimiskindlalt suletud ja purunemiskindlalt pakendatud;

• Raha, münte, väärtpabereid, obligatsioone, väärismetalle ja -kive;

• Elustaimi, -loomi, -linde, -kalu;

• Vastava pakenduseta teravaid esemeid;

• Narkootilisi ja psühhotroopseid aineid;

• Laskemoona ja relvi.

Keelatud sisuga saadetiste eest SmartPOST ei vastuta. SmartPOSTil on õigus keelatud sisuga saadetiste edastamine peatada ning hävitada need saadetised, mis on ohtlikud SmartPOSTi töötajate või kolmandate isikute tervisele, varale või keskkonnale ning teistele saadetistele. Paki saatja kohustub hüvitama kõik kahjud ja kulud, mis tekivad seoses keelatud ainetega saadetises.

 


X