Reklaam sulgub sekundi pärast

BLACK FRIDAY tõestas taas, et odavad hinnad ajavad inimesed hulluks

Me ei vaja eluks kuigi palju. Tõtt-öelda kui toit ja magamisasjad kõrvale jätta, siis peaks kõik eluks vajalik ühte kohvrisse ära mahtuma. Ometigi on suur osa inimestest hulluks läinud ning ostab kokku kõike, millele parem hind tehakse. Ameerikast alguse saanud ja nüüdseks edukalt ka Euroopasse levinud "Black Friday" ehk must reede on kuulus selle poolest, et suurem osa kauplejaid lasevad sel päeval hinnad alla. See meelitab loomulikult kohale väga palju ostuhulle, kes heade hindade nimel on nõus peaaegu kõigeks. Allpool näed esimesi videosid selleaastasest "Black Friday" ostuhullusest Ameerikas. 

Me ei vaja eluks kuigi palju. Tõtt-öelda, kui toit ja magamisasjad kõrvale jätta, siis peaks kõik eluks vajalik ühte kohvrisse ära mahtuma. Ometigi on suur osa inimestest hulluks läinud ning ostab kokku kõike, millele parem hind tehakse.

Ameerikast alguse saanud ja nüüdseks edukalt ka Euroopasse levinud Black Friday ehk must reede on kuulus selle poolest, et suurem osa kauplejaid laseb sel päeval hinnad alla. Allahindlused võivad olla isegi kuni 80%. See meelitab loomulikult kohale väga palju ostuhulle, kes heade hindade nimel on nõus peaaegu kõigeks. Allpool näed esimesi videoid selleaastasest Black Friday ostuhullusest Ameerikas. 

Kas need inimesed on ikka inimesed või hullunud ostumaniakid?

 

Buduaar.ee