Reklaam sulgub sekundi pärast

Buduaari luges märtsis 105 317 inimest

Erinevate veebiloendurite statistika kinnitab, et veebiajakirjad pakuvad aina suuremat konkurentsi traditsioonilistele paberajakirjadele. Pole ka midagi imestada, sest veebiajakirju ei pea poodi ostma minema, vaid see ootab lugejat tasuta igal pool, kus on internetiühendus. Kui populaarsemate ajakirjade tiraazid ulatuvad Eestis pisut üle 20 000 eksemplari, siis veebiajakirju loetakse kordades rohkem. Sõltumatu veebiloenduri Mediaindex.ee andmetel luges Buduaari veebiajakirja märtsis 105 317 erinevat lugejat.

Erinevate veebiloendurite statistika kinnitab, et veebiajakirjad pakuvad aina suuremat konkurentsi traditsioonilistele paberajakirjadele. Pole ka midagi imestada- veebiajakirju ei pea poodi ostma minema, vaid see ootab lugejat tasuta igal pool, kus on internetiühendus. Kui populaarsemate ajakirjade tiraazid ulatuvad Eestis pisut üle 20 000 eksemplari, siis veebiajakirju loetakse kordades rohkem. Sõltumatu veebiloenduri Mediaindex.ee andmetel luges Buduaari veebiajakirja märtsis 105 317 erinevat lugejat. Teisel kohal on Naistelehe veebiajakiri, mida külastas 47 641 unikaalset külalist. Naistelehe järel hoiab kolmandat kohta veebiajakiri Femme 46 910 lugejaga. Buduaar edastab teisi naistekaid ka külastatud lehekülgede arvu poolest, mida Mediaindexi andmetel oli märtsis enam kui 2.4 miljonit, mis on enam kui 10 korda rohkem kui konkureerivatel naistekatel.

Ka Eesti kõige usaldusväärseim meediamonitoorija Emor TNS Metrix kinnitab Buduaari edukust naiste veebiajakirjade turul, möödunud nädalal külastas Emori andmetel Buduaari 31 748 erinevat lugejat, Femmet külastas sama uuringu kohaselt 12925 lugejat.

Suur tänu teile, armsad buduaarikad, et aitate Buduaaril kasvada.