Egle Eller Nabi: Rannavorm tuleb köögist!

Egle Eller Nabi: Rannavorm tuleb köögist!

“Rannavorm tuleb köögist” ütleb IFBB bikini fitnessi võistleja ja treener Egle Eller-Nabi., viidates sellele, et õige toitumine on kauni figuuri saavutamise eeliseks. Kas pärast kella kuut võib süüa? Kui palju trenni teha ning kuidas bikiinivormi saada? Just need ja mitmed teised tähtsad figuuriküsimused esitas Buduaar Eglele. Purustatud saab nii mõnigi müüt!

“Rannavorm tuleb köögist” ütleb IFBB bikini fitnessi võistleja ja treener Egle Eller-Nabi., viidates sellele, et õige toitumine on kauni figuuri saavutamise eeliseks. Kas pärast kella kuut võib süüa? Kui palju trenni teha ning kuidas bikiinivormi saada? Just need ja mitmed teised tähtsad figuuriküsimused esitas Buduaar Eglele. Purustatud saab nii mõnigi müüt!

Mis on suurim viga, mida tehakse kaalulangetamise eesmärgil?

Kaalulangetusel on suur eksimus liiga ekstreemsete muutuste tegemine. Tihti soovitakse oma kehakaalu muuta kiirelt ja meetodeid valimata. Meeletust soovist alla võtta unustame seada eesmärgiks tervise. Kaalulangetus peaks olema olla tervislik nii kehale kui vaimule ja nii on tõenäolisem, et saavutame soovitud tulemuse püsivalt ja tervist kahjustamata. Kiired tulemused on kahjuks tihti ka kiired kaduma. Teine oluline aspekt on järjepidevus ja konkreetsus oma eesmärkide seadmisel ja nende järgimisel. 

Kas õhtul pärast kuut söömine põhjustab kaalutõusu? 

Kui just pole plaanis magama heita kell 19, ei näe ma põhjust, miks ei võiks kell 18 süüa. Minu soovitus oleks mitte jätta ära ühtegi toidukorda. Just toidukordade vahel olevad pikad pausid põhjustavad tihtilugu suuri näljahooge ja aeglustavad ainevahetust. Organism ei tea ju, millal me järgmine kord plaanime süüa, ja lülitab end „säästurežiimile“. Ma pigem soovitan süüa tervislik eine õhtusöögiks kui et viimasel hetkel enne magamaminekut ikkagi külmkappi rünnata. 

Rannahooaja kõige olulisem küsimus: kuidas saada trimmis tagumik ja lame kõht?

Öeldakse, et ilus rannavorm saadakse eelkõige köögist. Õige toitumine mängib ilusa figuuri puhul väga suurt rolli. Muidugi on oluline ka piisavalt liikuda ning lisada oma liikumisharjumustesse lihastreening. Ära ei tohiks unustada ka puhkust. Korralik uni aitab meil hoida üleval head tuju ja motivatsiooni ning puhata välja algavaks päevaks.


Saa teada mida tervislikku õhtul näksida, miks naised ei peaks jõusaali kartma, kui olulised on toidulisandid edukaks kaalulangetamiseks ning veel hulgaliselt põnevaid kaalulangetamisnippe Egle Eller- Nabi täismahus intervjuud juba ajakirja Buduaar suvenumbrist!

 

Buduaar.ee