Eva Ottas:”Juba nädalaga saab keha ilusamaks muuta!”

31 kommentaar
Eva Ottas:”Juba nädalaga saab keha ilusamaks muuta!”

Eva Ottas töötab põhikohaga Tallinna MyFitnessi spordiklubides treeningute juhendaja ja koordinaatorina. Eva oli ka saate “Kaalust Alla” üks treeneritest. Samuti tantsib ja esineb Eva ka tantsugrupis Beyond Dance Co. Buduaaris uuris tema treeneritöö kohta ning muidugi ka nippe suveks vormi saamiseks. Eva lemmiktreeninguteks on kõik need trennid, mida ta ka juhendab: Bosu, CoreBoard, Toning, BodyBalance, BodyPump, Nike ja tantsutrennid. Eva täpsustab: “Need ongi kõik mu lemmikud, sest hoiavad meele värske ja erinev kogus trenne ei muuda elu igavaks ka. Kui aga peaks valima ühe rühmatreeningu, siis on mu lemmik Nike Dünaamiline treening, mis läheb just minu iseloomuga hästi kokku, karm trenn, palju higi ja pärast mõnus enesetunne!” Ennast täiendamas käib Eva Ottas Ameerikas, sest seal on fitnessi valdkond piisavalt arenenud ja käib ajaga kaasas, nii et tants ja fitness on kõik ikka sealt.                        

Eva Ottas töötab põhikohaga Tallinna MyFitnessi spordiklubides treeningute juhendaja ja koordinaatorina. Eva oli ka saate “Kaalust Alla” üks treeneritest. Samuti tantsib ja esineb Eva ka tantsugrupis Beyond Dance Co ning annab tantsutrenne ka DanceActis. Buduaaris uuris tema treeneritöö kohta ning muidugi ka nippe suveks vormi saamiseks.

Eva lemmiktreeninguteks on kõik need trennid, mida ta ka juhendab: Bosu, CoreBoard, Toning, BodyBalance, BodyPump, Nike ja tantsutrennid. Eva täpsustab: “Need ongi kõik mu lemmikud, sest hoiavad meele värske ja erinev kogus trenne ei muuda elu igavaks ka. Kui aga peaks valima ühe rühmatreeningu, siis on mu lemmik Nike Dünaamiline treening, mis läheb just minu iseloomuga hästi kokku, karm trenn, palju higi ja pärast mõnus enesetunne!”  Ennast täiendamas käib Eva Ottas Ameerikas, sest seal on fitnessi valdkond piisavalt arenenud ja käib ajaga kaasas, nii et tants ja fitness on kõik ikka sealt.

Treeneri töö juures on vast Eva arust kõige raskem, kui elus on raske periood või tuju on paha, siis ei saa ju klientide ette morni näoga tulla. Õnneks aga trenni tehes ununevad ka mured. “Treeneritöö kõige meeldivam osa on inimestega suhtlemine, näha pärast trenni rõõmsaid ja väsinud nägusid ja mis salata, ise saab ka ennast vormis hoida,” räägib Eva. Eval on vedanud, sest tema töö on ta hobi ja hobi on ka töö.

Eva soovitus kiiresti bikiinivormi saamiseks on: “Ega ma seda kiiresti vormi reklaamida ei tahaks, aga kui vähegi tahtejõudu, siis ikka saab. Peab ainult natukene kannatama, jälgima kriitiliselt toitumist, mitte jätta toidukordi vahele, trenni tegema, kardiot ja jõuharjutusi vaheldumisi, intervalltreening, harjutused oma keharaskusega. Arvestama peaks, et kes kiiresti tahab vormi saada, peab ka nö valu kannatama, vähe sööma ja kõvasti treenima!” 

Kui aga nädalalõpus on üritus ja sooviks nädalaga veidi vormi muuta, siis soovitab Eva: “Vähem süüa, aga kindlasti süüa, toidukordi vahele ei tohi jätta! Teha lihastreeningut, nädalaga saab ka juba keha natukene ilusamaks muuta ja keha toonusesse viia, mind ennast on vähemalt aidanud, aga eks see on ka individuaalne. Näiteks viis minutit järjest iga päev kõhulihastetreening: laman põrandal, käed kukla taga, küünarnukid ilusti kõrva ääres, tõstan ülekeha põrandalt nii, et õlad maast lahti ja tõstan ülakeha väikese tempoga ainult üles ja õlgu vahepeal maha ei pane, ja nii viis minutit järjest, raske on, aga tulemust annab!”

 

 

Buduaar.ee 

 

Sarnased artiklid