Reklaam sulgub sekundi pärast

Evian Summer Model 2012 Rebekka Mäng muljetas oma Pariisi võidureisist

Juba mitmendat aastat järjest on Buduaar korraldanud Evian Summer Model valimisi, mille võitjale pani Evian tänavu välja imelise reisi Pariisi. Sel aastal valiti võitjaks Raplast pärit kaunis Rebekka Mäng (18), kes sai Eviani poolt auhinnaks reisi Pariisi. Et just hiljuti saabus Rebekka reisilt tagasi, võttis Buduaar kaunitariga ühendust, et värsketest reisikogemustest osa saada. Lisaks uurisime Rebekka käest, milliseid huvitavaid pakkumisi on ta saanud pärast modellivõistluse võitu.

Rebekka, kes sõitis Pariisi koos ema ja väikse õega, nautis puhkust täiel rinnal. "Pariis on imeline! Veetsin seal neli täispikka avastamisrohket päeva. Ööbisin Pariisi kesklinnast kümne minuti kaugusel olevas väikeses hubases hotellis, mis lõi soodsad võimalused linna tundmaõppimiseks. Reisile läksin oma kõige kallimatega, ema ja väikese õega. Veetsime kõik koos mõnusasti aega sündmusterohkes Pariisis. Midagi paremat ei oskakski tahta," on Rebekka õnnelik, et võitis reisi maailma ühte kõige romantilisemasse linna.

Ühine otsus oli, et kindlaid päevaplaane paika ei panda, sest just nii on võimalik igast hetkest võtta viimast, kuhugi kiirustamata. "Reisi kõige paremaks osaks oli kindlasti vaba graafik võimalus teha kõike kiirustamata, see võimaldas meil veeta just nii palju aega millegagi tutvumiseks, kui ise soovisime. Prantslased olid väga külalislahked, vastutulelikud ja sõbalikud. Kõige enam meeldis mulle prantslaste paindlikkus suudeti kõneleda mitmes keeles ja säilitada rahu ka siis, kui metroo oli liiga täis või järjekorrad liiga pikad," kiidab Rebekka prantslasi, kes neid vaatamisväärsuste leidmisel igati aitasid. "Külastasime Eiffeli torni, Montmartre'i kirikut, Moulin Rouge'i tänavat, Notre-Dame’t, jõululaata ja veel mitmeid huvitavaid paiku. Iga päev jalutasime mööda Pariisi kitsaid tänavaid ning tutvusime sealse elu, kultuuri ja vaatamisväärsustega. Ka Prantsuse köök oli väga maitsev. Tavaliselt ma pigem pelgan võõramaist kööki, kuid sel korral õnneks tõesti ei pidanud pettuma," kiidab Rebekka.

Kuid milliseid huvitavaid pakkumisi on kaasnenud Evian Summer Model 2012 konkursi võiduga? Rebekka sõnul on neid lausa mitu! "Kindlasti tõi see võit mulle ka tuntust. Olen silma jäänud mitmele väga tunnustatud fotograafile, näiteks nagu Indrek Arula, Ardo Kaljuvee ja Martin Dremljuga. Hiljuti sain ka pakkumise osaleda Linette pesushow’l, aga kahjuks ajastus oli natuke halb," tõdeb Rebekka, et kõiki pakkumisi ei jõua ta kahjuks vastu võtta.

Vaata allpool ka reisipilte!

Karin Karu

[gallery ids="1887633,1887640,1887648,1887655,1887663,1887670,1887677,1887685,1887693,1887701"]