Reklaam sulgub sekundi pärast

FACEBOOK viib sisse uue muudatuse

Facebookist on tänapäeva ühiskonnas saanud asendamatu vahend nii ettevõtetele kui ka tavakodanikele ja seda mitmest aspektist vaadates. Ettevõtted kasutavad Facebooki soodsa reklaamivahendina ning tavakodanikud niisama suhtlusportaalina. Peagi leiab selles keskkonnas aga aset suur muudatus, mille eesmärgiks on inimesi pettuste eest kaitsta.

Facebookist on tänapäeva ühiskonnas saanud asendamatu vahend nii ettevõtetele kui ka tavakodanikele ja seda mitmest aspektist vaadates. Ettevõtted kasutavad Facebooki soodsa reklaamivahendina ning tavakodanikud niisama suhtlusportaalina. Peagi leiab selles keskkonnas aga aset suur muudatus, mille eesmärgiks on inimesi pettuste eest kaitsta.

Nimelt tegi Facebook neljapäeval teatavaks, et nüüdsest peale hakatakse faktikontrolli teostama ka piltide ja videote puhul. Varasemalt on kontrollitud tekste.

Valminud on niiöelda masin, mis analüüsib Facebooki postitatud pilte ja videosid ja kui seal tuvastatakse midagi kahtlast, mis viitab võimalikule pettusele, siis edastatakse see kontrolli teostavatele isikutele, kes võtavad vastu lõpliku otsuse, kas tegu on pettusega või mitte.

Paraku võib siinkohal probleemseks osutuda aeg - videod ja pildid levivad Facebookis väga kiiresti, kuid video autentsuskontroll on jällegi aeganõudev protsess.