Filmimees Andres Kõpper saab inspiratsiooni suvalistel hetkedel

6 kommentaari
Filmimees Andres Kõpper saab inspiratsiooni suvalistel hetkedel

Viimase aasta jooksul paljude noorte naiste südame võitnud Tenfold Rabbiti solist ja noor filmimees Andres Kõpper, kes kogus paljude eestlaste seas tunnustust filmi “Vasaku jala reede” ning seriaali “Nurjatud tüdrukud” režissöörina, saab inspiratsiooni eelkõige elust enesest. Buduaar uuris Andrese käest, millega ta hetkel tegeleb ja kas lähiajal on ka mõnda uut teleprojekti oodata.

Viimase aasta jooksul paljude noorte naiste südame võitnud Tenfold Rabbiti solist ja noor filmimees Andres Kõpper, kes kogus paljude eestlaste seas tunnustust filmi “Vasaku jala reede” ning seriaali “Nurjatud tüdrukud” režissöörina, saab inspiratsiooni eelkõige elust enesest. Buduaar uuris Andrese käest, millega ta hetkel tegeleb ja kas lähiajal on ka mõnda uut teleprojekti oodata.

 

Kõigepealt mainib Andres kohe ära, et menukate teleprojektide taga pole ta üksi: “Mõlemad nii “Vasaku jala reede” kui ka “Nurjatud tüdrukud” olen ma ikka koos režissöör Arun Tammega lavastanud.”.

Kust aga ammutab Andres inspiratsiooni? “Ütlen ausalt, et ideede ammutamiseks mul kahjuks väga uut ja põnevat tehnikat või moodust välja tuua pole. Inspiratsioon tuleb nagu ikka elust enesest ning samuti ka teistest filmidest. Uued ideed tekivad suvalisel hetkel või siis mittesuvalisel hetkel ehk siis ajurünnaku ja/või töö tulemusena,” vastab ta.

Küsimusele, kes Andrest enim inspireerib, ta kohe vastata ei oskagi, seega pakub vastusevariandi välja hoopis bändikaaslane. “Sõidame parasjagu Tenfold Rabbitiga Pärnusse kontserti andma, seega kuulsid küsimust ka autos istuvad bändikaaslased. Ja tagapingilt kõlaski vastus: Rain Parve. Aga ega tegelikult ainuisikuliselt seda ühte kõigemat kuulsusest eeskuju polegi. Inspireerivaid inimesi on palju,” võtab Andres vastuse kokku. 

Ideid uuteks teleprojektideks on Andresel mitmeid: “Momendil on meil pigem kirjutamisperiood, seega hetkel filmima midagi suuremat ei hakka. Aga ideid on.”.

Karin Karu