Geri Halliwell

Geri Halliwell alles harjub emaks olemisega, kuid juba on ta suutnud kaalust kaotada rohkem kui 9 kg. Selle ajaga, kui tema laps Bluebell Madonna mais sündis, on Geri rõivanumber endise 42 asemel  nüüd 38.

 

Geri Halliwell alles harjub emaks olemisega, kuid juba on ta suutnud kaalust kaotada rohkem kui 9 kg. Selle ajaga, kui tema laps Bluebell Madonna mais sündis, on Geri rõivanumber endise 42 asemel nüüd 38.

Salajane allikas ütleb: “Geri põhitöö on hetkel veeta aega lapsega, kuid ta on veendunud, et peab hea välja nägema ning hoidma oma vormi. Geri ei arva, et lapse saamine on ettekääne keha käest lasta.”

Geri pöördus oma lähedase sõbranna Victoria Beckhami poole, et too annaks nõu, kuidas saada tagasi endine figuur peale sünnitust. Ta hakkas pidama ranget, kuid tasakaalukat dieeti ning tegelema aktiivselt spordiga.
Poshi soovitas alustada reziimiga nii kiiresti kui võimalik, kohe peale lapse saamist.
Nüüd järgib Geri kõrge proteiini – ning madala süsivesikudieeti, mis tähendab rohket grillkala, väherasvase liha ning aurutatud köögiviljade söömist.
Neile naistele, kes on äsja sünnitanud ja toidavad last rinnaga, on kasulik süüa kaks portsionit õlist kala nädalas – see sisaldab rohkelt toitaineid.
Erinevalt teistest kuulsustest, ei kaotanud Geri täielikult ära süsivesikuid oma dieedis, vaid sööb süsivesikuid üle päeva.
Süsivesikupäeval sööb ta täisteraleiba, pruuni riisi ning kaerakooki, millest igaüks sisaldab umbes 50 kilokalorit ning rohkesti kiudaineid.
34-aastane lauljatar joob veel päevas 3 liitrit vett ning sööb pisikeste portsjonite kaupa kindlal kellaajal.

Joogafanaatikuna on ta tagasi matil ning käib oma tütre Bluebell Madonnaga emade ning laste tunnis. ”Jooga on äärmiselt kasulik – see aitab üles ehitada lihastkudet, põletab kaloreid ning aitab kaasa seedimisele. Loomulikult on see ka rahustav ning aitab hästi lõõgastuda – niisiis on see suurepärane värskele emale.” arvab Geri
Geri alustas ka uuesti kiirkõnniga, kuid see ei ole veel kõik- ta teeb samuti kõhulihastele harjutusi, mis viis tema kõhu taas trimmi.

Kontrollida oma kaalu on meie kõigi jaoks raske, ja eriti Geri jaoks, kes on võidelnud nii buliimia kui anoreksiaga. Nüüd naeb ta välja aga suurepärane. Tubli too – emme Geri.

Paeva dieet
Hommikusöök: Puder, klaas värskelt pressitud mahla või kausike müslit väherasvase piimaga ning klaas värsket apelsinimahla.
Lõunasöök: Täisterapasta tuunikalaga ning köögiviljasalat voi köögiviljasupp.
Õhtusöök: Grillitud lõhe porgandite ja asperaagusega või hautatud kana, pruun riis ja köögiviljad.
Vahepala: Värske ananass või kuivatatud aprikoosid või maitsestamata jogurt.

Edukad harjutused: 60 minutit joogat vähemalt kaks korda nädalas.
30minutit kiirkõndi üle päeva ning iga päev 50 kõhulihasteharjutust.

Välisajakirjanduse põhjal Liis Toome

liis@buduaar.ee