Helena-Reet: Ihkan tuntust Ladina-Ameerikas

17 kommentaari
Helena-Reet: Ihkan tuntust Ladina-Ameerikas

Buduaari endine peatoimetaja Helena-Reet Ennet lubab hakata Eesti staare maailma viima ja loodab kanda kinnitada Ladina-Ameerika meediaturul.

Buduaari endine peatoimetaja Helena-Reet Ennet lubab hakata Eesti staare maailma viima ja loodab kanda kinnitada Ladina-Ameerika meediaturul.

Oma viimases intervjuus Buduaarile tunnistas endine Buduaari peatoimetaja ning  freelance ajakirjanik Helena-Reet Ennet, kellele pakuti möödunud aastal tööd USA ühes populaarseimas meelelahutusfirmas E! Entertainment Group (e-online), et ta teeb lisaks USA ühele kuulsamale meelelahutusfirmale ka  koostööd “New York Times Company´ ga”.

Buduaarile laekunud info väidab, et New York Times Company üks omanik (6,9%-ga Mexico miljardärist ärimees Carlos Slim Helu) on Helena-Reet Enneti väga hea sõber. Carlos Slim (sündinud 28. jaan 1940) ja Helena-Reet on Buduaari andmetel juba paar aastat “head tuttavad”. Carlos Slim saavutas tuntuse, kui ta aastal 1990 ostis Mehhiko valitsuselt Telmexi ja Telnori. Viimase viie aasta jooksul on tema ettevõte América Móvil ostnud mobiiliettevõtteid üle kogu Ladina-Ameerika ja on hetkel kogu regiooni peamine ettevõte, omades üle 100 miljoni kasutaja. 
Kas Carlos Slim on avanud Helena-Reeda ukse Ameerika meediaturule ja kas jutud nende sõprusest vastavad tõele?

“Jah, ma tunnen Carlost. Ta on väga armas inimene. Ladina-Ameerika kultuur, rahvas ja elu on üldse mulle väga südamelähedane. Ma ihkan tuntust Ladina-Ameerikas!” ütleb Helena-Reet ja keeldub lähemalt rääkimast oma tutvusest Carlos Slimiga. ”Minu ajakirjaniku kogemused ja kärjäär on temaga vähe seotud – ajakirjanikuna olen tahtnud maailmas läbi lüüa juba aastaid. Nüüd tundub, et minu tööd on hindama hakatud. Olen selle nimel palju vaeva näinud.”

Helena-Reedal on kontakte nii eestlaste, ameeriklaste kui brasiillaste ja mehhiklaste seas. Niipea, kui Ivanka (Helena-Reeda noorem tütar- toim.),  beebieast väljub, tahab ta hakata Ameerika mõistes ”publicist-journalist`iks”. ”Hakkan Eesti staare nö maailma viima – keda täpselt, seda veel ei tea. Üks on kindel, tahan ka tutvustada oma uut brändi ”Ohmygossip Couture´i”.