Reklaam sulgub sekundi pärast

INSTAGRAMI SALASKEEM, MILLEST AVALIKULT keegi ei räägi

Instagram on tänapäeva sotsiaalmeedias väga kõrgelt hinnatud ja armastatud ning pea igal inimesel on oma Instagrami konto - mõnel on neid lausa mitu. Hollywoodi staarid, poliitikud, modellid ja sportlased - vähe on neid, kes Instagrami ei kasuta. Paljud teenivad sellega ka raha ning kohati võivad summad lausa uskumatult suured tunduda....

Instagram on tänapäeva sotsiaalmeedias väga kõrgelt hinnatud ja armastatud ning pea igal inimesel on oma Instagrami konto - mõnel on neid lausa mitu. Hollywoodi staarid, poliitikud, modellid ja sportlased - vähe on neid, kes Instagrami ei kasuta. Paljud teenivad sellega ka raha ning kohati võivad summad lausa uskumatult suured tunduda....

Paljude jaoks on väga oluline, et neil oleks võimalikult palju jälgijaid ning siinkohal tulebki mängu Instagrami salaskeem. Tundub ju loogiline, et mida rohkem sul jälgijaid on, seda populaarsem sa oled ning kui see arv ületab 100 000 piiri, hakkavad ka tuntud brändid sinu konto vastu huvi tundma, sest seda nähakse võimaliku reklaamikanalina. See tähendab, et sul on võimalus hakata oma piltidega raha teenima. Sel põhjusel peetaksegi oluliseks endale võimalikult palju jälgijaid koguda ja siinkohal tulevad mängu ettevõtted, kes pakuvad sellist kummalist teenust nagu Instagrami jälgijate müük. Nimelt müüvad nad jälgijaid ja mida rohkem raha sa oled nõus välja käima, seda rohkem sa endale jälgijaid saad. Ehk siis teisisõnu ka inimene, kelle Instagrami kontol on vaid kümme pilti, võib omada 200 000 jälgijat...

Kokkuvõttes on tegu kavala skeemiga, mille eesmärk, nagu alati, on raha teenimine ja summad, mida ettevõtted sellise teenuse pakkumisega teenivad, on üüratud! Jah, inimesed tõepoolest maksavad isegi tuhandeid eurosid ainuüksi sellepärast, et teiste silmis populaarsem näida. 

Instagram on lõbus sotsiaalmeediakanal seni, kuni sa teed seda oma lõbuks. Kui sellega kaasnevad kohustused, nagu blogijate puhul sageli on, siis võib see mäng tüütuks muutuda.

Allikas: dailymail.co.uk