Jana Pulgale ei meeldi liiga sõbralik teenindus

18 kommentaari
Jana Pulgale ei meeldi liiga sõbralik teenindus

Saatest “Blondid veinimõisas” tuntust kogunud ürituste korraldaja Jana Pulk, kellest sai hiljuti ka MTÜ Eesti Asenduskodude Laste Liidu “heatahte saadik”, ei tee saladust sellest, et Eesti teeninduskultuur ei ole tema arvates teab mis kõrgel tasemel. Buduaar uuris Jana käest, kus on tema arvates Eestis meeldiv teenindus ning kuhu ta heameelega kunagi enam jalga ei tõstaks.

Saatest “Blondid veinimõisas” tuntust kogunud ürituste korraldaja Jana Pulk, kellest sai hiljuti ka MTÜ Eesti Asenduskodude Laste Liidu “heatahte saadik”, ei tee saladust sellest, et Eesti teeninduskultuur ei ole tema arvates teab mis kõrgel tasemel. Buduaar uuris Jana käest, kus on tema arvates Eestis meeldiv teenindus ning kuhu ta heameelega kunagi enam jalga ei tõstaks.

Vältimaks pettumist, on Jana otsustanud Eesti teeninduskultuurile kõrgeid ootusi mitte seada. Just sel põhjusel ei ole Jana sõnul talle osaks saanud ka mõnda eriti negatiivset kogemust. “Eesti teeninduskultuur on keskpärane. Midagi äärmiselt ebameeldivat, mis vääriks eraldi välja toomist, pole minuga juhtunud ja seda võib-olla esiteks seetõttu, et minu ootused pole kõrged ning teiseks – mul on välja kujunenud kindlad kohad, mida külastan, kus mind teatakse ning teenindus on alati meeldiv,” tõdeb Jana, et võõrasse kohta ta niisama sisse ei astu. 

Jana möönab ka seda, et talle ei meeldi, kui avalikes kohtades on ülisõbralik ning peaaegu et kodune suhtlusstiil. “Minu meelest on paljudes populaarsetes toitlustusasutustes levinud ülisõbralik ja vaba, peaaegu, et kodule omane suhtlusstiil, mis meeldib klientidele. Mina ise sellist lähenemist ei armasta. Hiljuti üllatas mind meeldiva teeninduse poolest üks Tallinnas asuv ilusalong – teenindav personal oskab ennast kaunilt väljendada ja sinusse suhtutakse lugupidamisega,” tunnistab Jana, et ta eelistab pigem professionaalset suhtumist ning lugupidamist kui ülisõbralikku suhtlusstiili. 

Kuhu aga Jana oma jalga heameelega kunagi enam ei tõstaks? “Silma jäänud oma napisõnalise väljendamise poolest on vast Tallinn-Helsingi laevad. Aga noh, nähes sealset püsiklientuuri, siis see mind väga ei üllatagi,” tõdeb Jana kurvastusega, et Tallinn-Helsingi vahet sõitvatel laevadel pole teenindus ega õhkkond just kõige meeldivam.

Karin Karu