Reklaam sulgub sekundi pärast

Kristina Raudsepp valiti Helena-Reet Enneti moebrändi reklaamnäoks

Kahe väikse tütre ema Helena-Reet, kes on sukeldunud ettevõtlusesse on arendanud juba üle aasta isiklikku äri Gossip Media OÜ-d, mis tegeleb peamiselt  "Ohmygossip Couture" rõivabrändi arendamisega nii Eestis kui Ladina-Ameerikas.

Kahe väikse tütre ema Helena-Reet, kes on sukeldunud ettevõtlusesse, on arendanud juba üle aasta isiklikku äri Gossip Media OÜ-d, mis tegeleb peamiselt  "Ohmygossip Couture" rõivabrändi arendamisega nii Eestis kui Ladina-Ameerikas.

Hiljuti korraldas Helena-Reet koos Argentiina, Brasiilia ja Mehhiko koostööpartneritega suure castingu, mille käigus otsiti "Ohmygossip Couture´ile" ametlikku reklaamnägu. Helena-Reeda rõiva- ja aksessuaariäri hakkab üle maailma reklaamima Helena-Reeda sõbranna ning endine erootikastaar  Kristina (Bellanova) Raudsepp.

Küsimusele, miks sai valitud just tema, vastab Helena-Reet: "Ohmygossip Couture on mõeldud inimestele, kes ei põe, kes on vabad, kes oskavad elada ning hindavad mugavust. Cool, casual, trendy, sexy - need on märksõnad. Samuti soovin, et minu loomingut reklaamib inimene, kes on juba küps. Kristina sobib reklaamnäoks suurepäraselt. Ta on intrigeeriv, ilus, tasemel modell ja lahe inimene."

"Ma ei taha ennustada, aga hetkel on Kristina nägu Lõuna-Ameerikas vägagi tuntud. Ma ei imesta, kui talle sealt peagi muidki pakkumisi tuleb! Ta müüb hästi," räägib Helena-Reet Buduaarile.

 

Buduaar.ee

 

[gallery ids="1896154,1984482,1984488"]