Kuidas hoiab end vormis Buduaari kaalulangetaja Kristi Lumera praegu?

39 kommentaari
Kuidas hoiab end vormis Buduaari kaalulangetaja Kristi Lumera praegu?

Buduaari kaalulangetaja Kristi Lumera, kes algul kaalus 90 kg, suutis tänu omaenese jõupingutustele ja Buduaari abile saavutada endale seatud eesmärk. Nimelt vaatab nüüdsest peale kaalule astudes vastu number 65! Kuna Kristi ja Buduaari koostööst on nüüdseks juba 3 kuud möödas, otsustas Buduaar uurida, kuidas ja kas kaunis ning sale Kristi oma figuuri eest täna hoolitseb, kas kehakaal on kontrolli all või juba liigselt madal, kuidas on sedavõrd suur elumuutus naist ennast muutnud.

Buduaari kaalulangetaja Kristi Lumera, kes algul kaalus 90 kg, suutis tänu iseenda jõupingutustele ja Buduaari abile saavutada endale seatud eesmärk. Nimelt vaatab nüüdsest peale kaalule astudes vastu number 65! Kuna Kristi ja Buduaari koostööst on nüüdseks juba kolm kuud möödas, otsustas Buduaar uurida, kuidas ja kas kaunis ning sale Kristi oma figuuri eest täna hoolitseb, kas kehakaal on kontrolli all või juba liigselt madal, kuidas on sedavõrd suur elumuutus naist ennast muutnud.

Oled oma eesmärgi -25 kg juba saavutanud. Nüüd, kui keegi enam trenni ei sunni, kuidas end vormis oled hoidnud?

Treeningud on saanud minu elu igapäevaseks osaks, milleta ma elada ei suuda. Treenin keskmiselt 4 korda nädalas, harva 3, vahel 5. Loomulikult järgin ka oma toidutalumatusest tingitud söögisoovitusi ja proovin treeningute eel ning järgselt õigeid toitaineid tarbida. Lisaks treeningutele CitySpa‘s käin ka üle nädala Ultratone protseduure saamas, et lihvida tõhusamalt piirkondi, mida treeningutega on raske mõjutada.

Mis on sinu elus muutunud peale kaalu langetamist? Kuidas suhtuvad sellesse sinu sõbrad, tuttavad, perekond?

Suurimaks muutuseks on ilmselt see, et ma meeldin endale ja armastan seda inimest, kes peeglist vastu vaatab. Seda tunnet on tegelikult võimatu sõnadesse panna. Sõbrad ja tuttavad suhtuvad muutusesse positiivselt, sageli kuulen ka seda, et mind ei tunta ära. Kõige toredam on see, kui mõnikord tänaval või ööklubis tulevad minu blogi lugejad juurde ja ütlevad midagi ilusat. See on ääretult liigutav. Pere ja lähedased olid kogu teekonna vältel mu suurimateks toetajateks ja tänagi jätkub neil kiidusõnu. Salatsemata – kuulen aga ka seda, et rohkem ma alla ei tohiks võtta. Varsti pidavat liig olema. Nõustun! Naine ei tohiks päris kondibukett ka olla.

Kas oled ka nii-öelda “saleda inimese elu” miinuseid tunnetanud?

Pean kogu hooaja garderoobi välja vahetama, sest eelmise hooaja riietesse lihtsalt upun ära. Nüüd, talvisel ajal, tunnen, et külm poeb naha vahele, sest soojendavat polstrit pole, aga eks mu keha harjub ka sellega.

Kas sinu kehakaal on jäänud samaks, tõusnud või langenud?

Kaal püsib enamasti 65 kg juures, maksimaalse kõikumisega +/- 1 kg, sõltuvalt palju süüa-juua, millal kaaluda. Paari nädala eest käisin kaalul, millega on võimalik mõõta keha rasvasisalduse protsenti, määratleda keha rasvasisaldust, saada teada keha skeletilihaste osakaalu, kehamassi indeksit ja kalorikulu puhkeasendis. Võrreldes suvega on kõik näitajad oluliselt paranenud, mis on suureks motivaatoriks tahtmaks veel ja veelgi paremini.

Milliste trennidega hetkel tegeled, oskad sa midagi ka teistele soovitada, kes sind kui iidolit kõrvalt vaatavad?

Käin enamasti 2 korda nädalas BodyProgress treeningus, kus vahelduvad  jõu- ja kardioharjutused, andes koormust suurtele lihasgruppidele, aga ka väiksematele süvalihastele. Lisaks käin ka FunctionalTone treeningus, kus keskendutakse kerelihaste treenimisele, paraneb ka tasakaal ja koordinatsioon. Korra nädalas proovin jõuda ka PowerPlate treeningusse ning jõusaali, kus treenin personaaltreeneri Monica Lauri koostatud kava järgi. Siiralt loodan, et keegi ei peaks minu puhul saavutatu osas kadedust tundma, vaid leiaks hoopis motivatsiooni, et ka ise uks paotada uue ja parema elustiili poole. Toetudes oma kogemusele, võin lubada, et läbi taoliste muutuste, mis minuga on toimunud ja mis on ka teistele käega katsutavad, on meil tõesti võimalus saada palju õnnelikumaks. 

Lugejatele aga soovitaks, et praegu, kui aasta hakkab lõppema ja uus peagi algamas, oleks ehk sobilik endale uueks aastaks ka mõned eesmärgid püstitada ja üldse oma mõtetes korrektuure teha. Miks mitte mõelda, et sõltuvalt vajadusest saada uuel aastal mõningate kilogrammide võrra kergemaks. Alustada tasub vaikselt ning suurendada treeningkoormust tasapisi kuni ühel hetkel avastad, et oled juba poolel teel saavutamaks midagi suurt. 

 

Karin Karu