Kuidas SLOLeht uudiseid välja mõtleb

Viimasel ajal Elu24-le lugejate arvu kaotama hakanud SLOLeht (andmed TNS Metrix) on turbomootori käivitanud  oma vanal heal uudistetootmise taktikal- kui uudist ei ole, tuleb see tekitada. Üldiselt on selleks mitu erinevat võimalust ja lähitulevikus plaanime neid kõiki teile ka tutvustada. Siinjuures aga tutvustame teile  Buduaari näitel ühte viisi, kuidas uudised SLOLehte jõuavad.

Viimasel ajal Elu24-le lugejate arvu kaotama hakanud SLOLeht (andmed TNS Metrix) on turbomootori käivitanud  oma vanal heal uudistetootmise taktikal- kui uudist ei ole, tuleb see tekitada. Üldiselt on selleks mitu erinevat võimalust ja lähitulevikus plaanime neid kõiki teile ka tutvustada. Siinjuures tutvustame teile Buduaari näitel esimest võimalust, kuidas uudised SLOLehte jõuavad.

Olgu see lisatud pilt näiteks uudistejanulisele lugejale, kuidas tekkis SLOlehte anonüümse ajakirjaniku ( huvitav, kas anonüümsed ajakirjanikud saavad ka anonüümselt palka?) uudis väidetavast purgipäevitusesõltlasest Buduaari tegevjuhist Marge Rahust, mis kannab pealkirja: „Issver, Marge Rahu muutub oranzhiks”. Lisaks fotole tekitatud oranzile jumele pidavat ajakirjaniku väitel Margel olema plaatinablondid juuksed ja sinised silmad, mis oranzi jumega hästi sobivad. Kirjutis sisaldab kokku vähemalt 6 faktiviga ja ehk sellises uudistetootmise tasemes peitub ka põhjus, miks SLOLeht turuosa kaotab.
Muide, erinevalt SLOLehe eksperthinnangust arvab Buduaar tegevjuht Marge Rahu, et Egiptuse päike on siiski asjalikum kui purgipäevitus, ning juhul, kui pildil tunduvad tõesti olema sinised silmad, siis selline väike tuuning on igati armas naistepäevakink SLOLehe poolt. „Mida kõike ei pea ilu nimel kannatama”, ütleb SLOLehe anonüümne ajakirjanik ja Buduaar on vähemalt selles osas tundmatu tegelasega ühel meelel.

 

/Kadri Veisner/