Reklaam sulgub sekundi pärast

Loe, mida arvab Kirsti Timmer klienditeenindajatest Eestis

Paljud kiruvad klienditeenindust Eestis, teisalt leidub ka neid - vähe, kuid siiski - kes vastupidiselt meie klienditeenindust taevani kiidavad. Tuntud saatejuht ning raadiohääl Kirsti Valdstein-Timmer rääkis Buduaarile oma kogemustest seoses klienditeenindusega Eestis ning tõi välja oma lemmiksöögikoha.

Paljud kiruvad klienditeenindust Eestis, teisalt leidub ka neid - vähe, kuid siiski - kes vastupidiselt meie klienditeenindust taevani kiidavad. Tuntud saatejuht ning raadiohääl Kirsti Valdstein-Timmer rääkis Buduaarile oma kogemustest seoses klienditeenindusega Eestis ning tõi välja oma lemmiksöögikoha.

Kirsti sõnul on klienditeeninduse tase Eestis väga hea. "Minu arvates on Eestis väga hea klienditeenindus. Et selles veenduda soovitan minna näiteks Leedu vabariiki, seal tunned igas poes ja söögikohas end nagu nuhtlusena teenindajale. Meil on kõik superhästi! Mina ei oska küll ühtegi negatiivset näidet tuua, no kui siis ehk mõni umbkeelne taksojuht, aga erand kinnitab reeglit. Mina olen Eesti teenindajatega väga rahul," nendib Kirsti.

Kus on aga Kirsti sõnul kõige parem klienditeenindus? "Raudselt Butterfly Lounge. Sinna minnes tunnen iga kord, et lähen nagu koju. Koht on minu sõprade oma, aga baarmenid teavad, mida ma söön, mida joon. Vahel ei pea tellimagi, ütlevad näoilmest ära, kas on salati- või supipäev. Vot see on super. Raudselt mu kõige lemmikum koht," kiidab Kirsti oma lemmik lounge'i.

Negatiivset kogemust klienditeenindusega seoses Kirstil tuua polegi, pigem ütleb ta hoopis kerge muigega: "Eks see on ikka nii, et kuidas küla koerale, nii koer külale ja vastupidi."

Kuna Kirsti on tõesti ka ise alati väga rõõmsameelne ja positiivne, siis on väga raske tema juuresolekul pahuras tujus olla. "Vahel sisenen mõnda poodi või kohvikusse ja müüja pöördub minu poole nimepidi, soovitades midagi mulle väga omast või midagi head. Väga meeldiv tunne. Mäletan kuidas Kaubamajas hõikas parfüümiosakonnas müüja mind ja kutsus enda juurde, öeldes, et neile saabus uus lõhn ja talle tundub, et mina kannan selle välja. See oli minu lõhn, ostsin ja olin rahul. Selline soovituslik müük mulle meeldib. Sooja tunde tekitab. Seega, ei oska viriseda, ehk see ka sellest, et ma ei otsi negatiivseid kogemusi, ikka positiivseid," soovitab Kirsti ka teistel virisemise asemel positiivsemalt klienditeenindajatesse suhtuda.

Karin Karu