Mari Ojasaare kallim Jesper Parve plaanib Eesti klienditeeninduse uuele tasemele viia

21 kommentaar
Mari Ojasaare kallim Jesper Parve plaanib Eesti klienditeeninduse uuele tasemele viia

Eelmisel nädalal levis Eesti meedias uudis, et meigikunstnik Mari Ojasaare elukaaslane Jesper Parve müüb R-Kioskis kabanosse, kuid kogu loo tagamaid ei uurinud keegi. Buduaar rääkis Jesperiga ning selgub, et andekas noormees võttis hiljuti käsile uue põneva projekti. Mil moel on see seotud tööga R-Kioskis ja miks Jesper just nende kasuks otsustas – sellest juba allpool lähemalt.

Eelmisel nädalal levis Eesti meedias uudis, et meigikunstnik Mari Ojasaare elukaaslane Jesper Parve müüb R-Kioskis kabanosse, kuid kogu loo tagamaid ei uurinud keegi. Buduaar rääkis Jesperiga ning selgub, et andekas noormees võttis hiljuti käsile uue põneva projekti. Mil moel on see seotud tööga R-Kioskis ja miks Jesper just nende kasuks otsustas – sellest juba allpool lähemalt.

Endine profikorvpallur ning tunnustatud õhtujuht Jesper elas ning töötas koos elukaaslase Mariga mitu aastat Austraalias ning huvi klienditeeninduse vastu sai alguse just sealt. “Nii see on tõesti, pärast aastast töötamist Austraalias klienditeeninduse valdkonnas näen päris suurt kontrasti võrreldes Eestiga. Meil võib lausa juhtuda, et klienditeenindaja muudab sinu päeva hullemaks – minu jaoks on see täiesti arusaamatu. Mujal maailmas töötavad just kõige põnevamad, lõbusamad ja rõõmsamad inimesed klienditeeninduse valdkonnas ning see mitmekülgne amet pole mitte mingil moel häbiväärne ega tühine,” tunnistab Jesper, et Eestis on klienditeeninduse tase hetkel veel väga nõrk.

Siit tekkis Jesperil idee – miks mitte ise olukorda parandada? Nüüd tulebki mängu R-Kiosk. “Kuna ka nemad liiguvad oma teeninduskontseptsiooniga samas suunas minu ideede ja mõtetega, siis mingil hetkel pakutigi mulle välja võimalus kõike seda teooriat läbi frantsiisiettevõtte praktikasse panna,” põhjendab Jesper, miks ta just R-Kioski kasuks otsustas.

Kuna Jesper on tõepoolest klienditeenindaja töös käe nii-öelda valgeks saanud, siis uurisime temalt, kui kerge või raske selline töö tegelikult on. “Ega klienditeeninduse töö alguses kerge ei ole, kuid kui sul on õige suhtumine ning sama tubli meeskond nagu minul, siis võib sellest saada väga suure kaifi. Ma arvan, et inimesed, kes on väga head klienditeenindajad, on seda ise kogenud. Lisaks on mul võimalus tõesti midagi muuta ja olla kogu selle protsessi juures ning alustadagi rohujuure tasandilt. Kuidas ma saan juhtida frantsiisiettevõtet, kui ma ei tea, kuidas selle ettevõtte süda tuksub?,” sõnab Jesper, kes juba mõnda aega juhib oma frantsiisiettevõtet ja just tema ettevõte saigi Eestis esimesena R-Kioski frantsiisiõigused. 

Jesper lisab veel: “Kuna ma olen ettevõtte omanik ja tahan oma kioskeid veel paremini toimima panna, siis olen ka ise nii-öelda põllul, sest ainult nii on võimalik saada aru probleemidest ja asjadest, mida me valesti teeme. Mina kui omanik ei saa endale lubada valesid otsuseid, seega pean kõigega põhjalikult kursis olema.”

Karin Karu