Merka: ka bränd võib sind narriks teha

Olen märganud, et on kahte tüüpi inimesi – need, kellele on oluline bränd, ning need, kelle jaoks ei mängi see mingit rolli. Ja need, kes hoolivad brändikaubandusest, jagunevad omakorda kaheks – need, kes kannavad kaubamärgi välja, ning need, kes arvavad, et nad seda teevad.

Tagasi artikli juurde

31 kommentaar

  • Preili Kristiina
  • hr.Miša

    hr.Miša

    Brändiriiete puhul pean isegi seda pidevalt täheldama, aga feik-armani-gucci-muccisid ei pane enam tähelegi, kuna need riivavad silma.
  • kelli
  • meanie
  • Jõulumemm
  • ****
  • ketu
  • Cocktail

    Cocktail

    Jube nõme näide naabri-Jüri! Kui pole adekvaatset näidet tuua siis ära too seda üldse!
  • misasja :D

    misasja :D

    aga mis ytleja see Merka? siuke on, et ytleb et välismaa outletidest ostetud, siis oled mingi beib-kuusepuu?kes see Merka on yldse muidu.suvalised seletavad peale?keegi nagunii ei tea ju teda ja kellele see arvamus sis korda peaks minema??:S ja paljud ei j6uagi s6ita välismaale ja milleks osta kallimalt siis kui saab soodsamalt kvaliteetseid r6ivaid? on ikka lammas, mida sa targutad, ela oma elu oma riietega mis tahad ja igayks kannab seda mis tahab! kas siis suurte-suurte kirjadega armanit või adibassi! m6istus tule koju t6esti.kraaksu seal kus sul asja on!!
  • ღUllalaAღ

Lisa kommentaar

Palun järgige portaali kasutustingimusi. Sobimatud kommentaarid kustutatakse ning autoril keelatakse edasised kommentaarid!