Reklaam sulgub sekundi pärast

Rahval raha küll: “Hulludel päevadel” valitses moekaupade riiulitel tühjus PILDID!

Täna Stockmanni kaubamajas alanud "Hullude päevade" kampaania on ehedaks tõestuseks, et rahval on raha palju. Buduaar käis kaubamajas pärast kella 11 ja vähemalt naisteosakonnas tervitasid meid tühjad kaubariiulid. Reklaamkataloogis välja lubatud käekotid ja kingad, mille väljamüügihind oli üle 100 euro, olid ära müüdud ning moemaanide poolt armastatud eksklusiivsete üksikmudelite stangedel rippusid vaid üksikud riided. 


 

Täna Stockmanni kaubamajas alanud "Hullude päevade" kampaania on ehedaks tõestuseks, et rahval on raha palju. Buduaar käis kaubamajas pärast kella 11 ja vähemalt naisteosakonnas tervitasid meid tühjad kaubariiulid. Reklaamkataloogis välja lubatud käekotid ja kingad, mille väljamüügihind oli üle 100 euro, olid ära müüdud ning moemaanide poolt armastatud eksklusiivsete üksikmudelite stangedel rippusid vaid üksikud riided. 

Vaata meie pildijäädvustusi ja jaga oma "Hullude päevade" muljeid.

[gallery ids="2002108,2002117,2002125,2002134,2002142,2002149,2002158,2002165,2002175,2002183"]