Kui üldjuhul kirjutatakse restoranis käikudega seoses suurtest rahalistest kulutustest, siis sel korral on lood pisut teistmoodi – rahaline kulu on küll suur, ent seda hoopis restoranile, mitte kliendile. Nimelt tõi Inglismaal Manchesteris asuva Hawksmoori restorani teenindaja kliendile kogemata veini, mille hind on 4500 naela (5137 eurot). Tegelikult tellis klient 2001 Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande veini, mille hind on 260 naela (297 eurot), vahendab cnn.com. Kuid et antud õhtul oli restoranis väga palju tööd, võttis ettekandja veinikeldrist kogemata vale pudeli. Ettekandja ajas lihtsalt kaks sama aastakäigu Bordeaux’ veini segamini ning restorani omanikud ütlesid hiljem, et tegu oli igati inimliku eksimusega, sest nende kahe veini etiketid olid tõepoolest väga sarnased. Klient jõi hirmkallist veini ja seda iseendalegi teadmata – alles hiljem, mil restoran hakkas tellitud veine üle vaatama, selgus, et odavama veini pähe sai pakutud hoopis kordades kallimat. Restoran saatis kliendile kirja, kus seletati eksimust, et teenindaja tõi talle 4500 naela maksnud 2001 Château Le Pin Pomerol veini ning lisati veel, et loodetavasti oli kliendil meeldiv õhtu. Hawksmoore’i restorani omanikud on kusjuures ääretult meeldivad – suure vea teinud teenindaja ei kaotanud oma tööd ning raha ei võetud maha isegi tema palgast. Otse vastupidi! Restorani omanikud nentisid, et tegemist on inimliku eksimusega ning ütlesid, et nad armastavad oma töötajat endiselt.
Telesaade Buduaar — FOTO: Erakogu Telesaade Buduaar Mari-Leen Albers ja Meelis Tomson vitamiinikogemus
Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma? — FOTO: Serenita Sisuturundus Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma?