Valesti paigutatud monitor põhjustab tervisehäireid

Valesti asetsev monitor võib olla väsinud silmade, õlgade- ning kaelavalu põhjustajaks. Parim koht monitorile on otse sinu ees. Monitori õiget kaugust saad mõõta nii, et sirutad käed otse enda ette- just nii kaugel peaks asetsema monitor. Kui monitor on suurem kui 20 tolli, nõjatu veidi tahapoole.

Valesti asetsev monitor võib olla väsinud silmade, õlgade- ning kaelavalu põhjustajaks. Parim koht monitorile on otse sinu ees. Monitori õiget kaugust saad mõõta nii, et sirutad käed otse enda ette- just nii kaugel peaks asetsema monitor. Kui monitor on suurem kui 20 tolli, nõjatu veidi tahapoole. Monitori ülemine serv peaks olema silmadega samal kõrgusel.

Suurema kui 20 tollise monitori puhul võib  ülemine serv olla ka paar sentimeetrit silmadest kõrgemal. Kui monitor peegeldab valgust, siis lülita see korraks välja, nii näed paremini kuhu valgus peegeldub ja saad monitori vastavalt vajadusele ümber paigutada.

Monitori heledus peaks olema umbes sama hele kui selle ümber olev valgus. Kui monitori ning muu valguse vahel on liialt suur kontrast, kurnab see sinu silmi. Võib juhtuda, et pead päeval monitori heledust ja tumedust vastavalt aknast tulevale valgusele mitu korda reguleerima. Monitor hoia puhas ning tolmuvaba. Iga 20 minuti tagant tee silmade puhkamiseks 20 sekundiline paus.