5 põhjust, miks sinu kaupa B-turul ei osteta

6 kommentaari
5 põhjust, miks sinu kaupa B-turul ei osteta

Kõik müüvad internetis, aga sinu kaupa ei taheta osta? Sageli teevad müüjad vigu, millest nad ise teadlikudki pole. Kogusime B-turul šoppajatelt tagasisidet ning leidsime viis põhjust, miks nad ühelt või teiselt müüjalt kaupa osta ei soovi. Vaata üle – ehk õnnestub nende lihtsate märksõnade abil sinulgi oma müügitegevust oluliselt parandada.

Kõik müüvad internetis, aga sinu kaupa ei taheta osta? Sageli teevad müüjad vigu, millest nad ise teadlikudki pole. Kogusime B-turul šoppajatelt tagasisidet ning leidsime viis põhjust, miks nad ühelt või teiselt müüjalt kaupa osta ei soovi. Vaata üle – ehk õnnestub nende lihtsate märksõnade abil sinulgi oma müügitegevust oluliselt parandada.


Ostmine on ebaturvaline

Kui palju liigub jutte, et internet on pettureid täis ja kunagi ei tea, kas makstud raha eest kauba üldse kätte saabki! Lahendusi on mitu – võid näiteks ostjale pakkuda silmast silma kokkusaamist. Kui selleks võimalus või tahtmine puudub, on B-turul ka mugav deposiitkonto teenus Buduaari Depo, mida on paljud ostjad juba kasutama asunud. Meie poole pöörduti murega, et kõik müüjad ei aktsepteeri Buduaari Depo makset, ehkki see on turvaline ning tagab mõlemale poolele kindlustunde. Meie soovitame siiski Depoga nõustuda, sest teenustasu maksab ostja ning keeldumise puhul võidakse hoopis sinule kui müüjale petturi silt külge kleepida.

Kaup ei ole tagastatav

Kohati on internetist asjade tellimine nagu põrsa kotis ostmine. Pildi peal paistab asi ilus, aga tegelikult on hoopis midagi muud. Selleks, et kaupa paremini müüa, paku ostjatele võimalust asi pärast ostu tagastada. See annab kliendile turvatunde ning ka väikese kahtluse puhul teeb ta ostu tõenäoliselt siiski ära. Pealegi – statistika näitab, et 95% ostjatest tegelikult kaupa tagasi ei saada.

Sa ei vasta teadetele

Üheks suureks mureks osutus ka müüjate kättesaamine. Ostja teeb B-turul tellimuse või kirjutab müüjale Buduaaris teate ning vastust ei tule. Kärsitumad ostjad jätavad seetõttu ostu pooleli ja müüja jääbki võimalikust tulust ilma. Mitmed kliendid on öelnud, et kui müügis on mitu sarnast toodet, siis ostetakse asi müüjalt, kes kõige kiiremini reageerib. Seda isegi siis, kui hind on veidi kõrgem kui konkurendil. Buduaaris on võimalik teated ka e-posti aadressile tellida ning kui ei ole mahti pidevalt B-turul kontrollimas käia, lisa kuulutuse infosse ka oma e-posti aadress või telefoninumber – nii oled ostjatele alati kättesaadav.

Sinu asjad on liiga kallid

Veel oleme saanud tagasisidet, et mõned müüjad on oma kauba tohutult üle hinnanud. Kui asud kuulutusi lisama, siis tee enne natuke turu-uuringut, mis hinnaga teised sarnaseid asju müüvad. Liialt kõrge hinnaga asjad jäävad turule seisma ja nii ei õnnestu sul oma garderoobi arvelt raha teenida.

Sinu kauba pildid ei ole atraktiivsed

Viimaks – kas oled oma müügikuulutusi ka kõrvaltvaataja pilguga üritanud hinnata? Esimene asi, mis sinu kaupa kas müüb või mitte, on esmamulje, mis tekib tootest pilte vaadates. Soovitame sul üle vaadata, kas pildid on piisavalt selged ja atraktiivsed.

See ei tähenda, et peaksid kõik vead ära peitma või Photoshopiga pilti tundmatuseni töötlema. Lihtsalt vaata kriitilise pilguga oma kuulutused üle ja mõtle, kas sind kutsuks sellised pildid ostma.

NB! Detsembrikuus on B-turul kingiralli: Buduaar teeb nii ostjale kui müüjale iga tehtud Depo tehingu eest kingituse! Täpsemalt saad lugeda SIIT.

Edukat müümist ja šoppamist B-turul!