Meelerahu merikarbist

Meelerahu merikarbist

Oled kurnatud tööl, perekonnas ja isiklike ettevõtmiste käigus kogunenud stressist? Tunned end üha kasvavatest nõudmistest ja teabe üleküllusest narmasteks kulutatuna? Psühholoog Barbara L. Heller annab oma raamatus ” 365 ways to relax ” juhiseid , kuidas merikarbi mõtlusega pingeid vähendada ning lõdvestuda.

Oled kurnatud tööl, perekonnas ja isiklike ettevõtmiste käigus kogunenud stressist? Tunned end üha kasvavatest nõudmistest ja teabe üleküllusest narmasteks kulutatuna? Psühholoog Barbara L. Heller annab oma raamatus ” 365 ways to relax ” juhiseid , kuidas merikarbi mõtlusega pingeid vähendada ning lõdvestuda.

Võta rannast kaasa merikarp. Vii see koju ja vabasta temast selle lihtsa mõtluse abil mereranna kirkus.

1. Aseta merikarp enda ette. Istu vaikuses ja jälgi oma hindamist.

2. Silmitse merikarpi, paita pilguga selle kumeraid kaari.

3. Adu merikarpi seda kirjeldamata. Kui esile hakkavad kerkima sõnad või otsused, siis lase neil lihtsalt minna.

4. Istu enne oma talituste juurde naasmist selliselt viis kuni kümme minutit.

 

Triin Tisler