Kas sinu mehel on peenisepikendaja?

2 kommentaari

Ei, me ei räägi seekord mingitest meeste seksiabivahenditest. Me räägime autodest ja sellest, kui tähtsad need on meestele. Millisel mehel missugune auto on ja kuidas teatud tüüpi auto mõjub naistele.
Kas vastab tõele, et mida uhkem ja suurem auto, seda väiksem on mehe riist? Kas vastab tõele, et tänu autodele saavad paljud mehed endale soovitud naised ning et naised langevad kergesti ilusate autode lõksu? Kas vahel võib auto olla ka seksiabivahend?
Toetume uuringutele ja sellele, mis paistab silma.  

Kadi Jüriado

kadi@buduaar.ee

Ei, me ei räägi seekord mingitest meeste seksiabivahenditest. Me räägime autodest ja sellest, kui tähtsad need on meestele. Millisel mehel missugune auto on ja kuidas teatud tüüpi auto mõjub naistele.
Kas vastab tõele, et mida uhkem ja suurem auto, seda väiksem on mehe riist? Kas vastab tõele, et tänu autodele saavad paljud mehed endale soovitud naised ning et naised langevad kergesti ilusate autode lõksu? Kas vahel võib auto olla ka seksiabivahend? Toetume uuringutele ja sellele, mis paistab silma.

Naiste ajakiri Marie Claire selgitas välja, et lühemad mehed ostavad kõige innukamalt sportautosid. Sellele leidub muidugi ka väga loogiline seletus – lühemad mehed mahuvad ilusti sportautosse ära ning pikematel meestel on liiga ebamugav selliste madalate välekitega sõita – kuigi nad võibolla väga seda sooviksid.
Marie Claire poolt sooritatud uuringu tulemusest aga selgus veel, et sellisel sportautot omaval, lühikesel mehel on kalduvus ka kiilaspäisusele ja ülekaalulisusele ning seksisuhetes on nad ujedad, ebakindlad ja pidurdatud.
Eks kiilaspäine ja ülekaaluline mees olegi ju natukene häbelik ja kompleksides, mis seletab ära nende ebakindluse voodis. Ülekaalulisus tuleb aga arvatavasti sellest, et oma kalli sportautoga liigutakse mugavalt ringi ning omades sportautot ei tähenda see veel seda, et autojuhti samuti võiks spordimeheks nimetada.
Sellised mehed pidid olema enamasti ka poissmehed ning sekspartnerit omavad nad kord kuus või vähemgi.  Antud uuringust võib siis teha üldistuse, et sportautomehele on auto suhteliselt harva seksiabivahendiks.

Hoopis parem naistemagnet on loomulikult kallis luksusauto. Tuleb välja, et kallist luksusautot omavad meesterahvad on ka kenamad: pikad, kõhnad, sportlikud. Loomulikult peab neil järelikult ka rohkem raha olema. Kuigi luksusautodega sõitjad ei ole sugugi kõik seksikad, kaalub raha selles valdkonnas puudujäägid ja muu üles. Enamasti on need mehed abielus ja paljudel neist on ka kõrvalsuhteid.

Autol on suur osa ka naispartneri vallutamisel. Kohe kindlasti ei tasu nüüd tagajalgadele tõusma hakata ja feminismijura ajama, kuna uuringud ja faktid tõestavad seda väga selgesti. Eestis kahjuks küll vist sellist uuringut tehtud ei ole (Buduaar viib ehk kunagi selle ellu), Ameerikas aga küll. Seal on koguni 37 protsenti naistest huvitatud nendest meestest, kes omavad sportautot.
Huvitav, aga miks siis prantslaste ja Marie Claire uuring ütleb, et sportautomehed saavad harva seksi? Njah, äkki on siiski eri rahvusest naised liiga erinevad?

USAs on Toyota Lexus olnud aastaid soosituim luksusauto ning Eurooplaste (eriti eestlaste) seas ihaldatud Mersu või BMW ei tekita jänkides mingeid erilisi emotsioone.
Ameerika naise kütavad üles veel limusiinid, mis järjest popimaks muutuvad ka eesti naiste seas. Limufirmade sõnul on just tüdrukud kõige aktiivsemad rentijad või siis on tüdrukud põhjuseks, miks limu renditakse.
Ameeriklased peavad aga erinevalt eestlastest igasuguseid maastureid  ebaromantilisteks ja suurteks kolakateks. Hummer on machopsühholoogia ilming ja Hummerit himustavaid mehi peavad ameerika naised lausa psühhopaatideks.
Eestis arvatavasti nii ei mõelda, arvestades seda, kui palju meil maastureid ja Hummereid ringi liigub. Eesti olevat üks vähestest maailma riikidest, kus võib ühes parklas kohata korraga seismas kolme Hummerit.

Milliesid autosid ostavad aga tavalised mehed?
Vastus on, et tavalised mehed ostavad tavalisi autosid. Määravaks saab loomulikult hind, pidamiskulud ja praktilisus.
Tavalise auto ostnud keskmine mees on välimuselt keskmist kasvu, normaalse kaaluga ning tavaliste lihtsate hobidega. Seksi saab tavaline paar korda kuus ja seda enamasti oma naise käest. Tavaline mees on abielus ning ühe naisega vähemalt kümme aastat.


Kas auto järgi võib öelda midagi ka inimese seksuaalsuse kohta?

Muideks, eurooplaste lemmiku BMW juhid pidid harrastama seksi 2,2 korda nädalas. Audi omanikud teevad seda 2,1 korda. Järgnevad Volkswageni (1,9), Fordi (1,7) ja Mersu (1,6)juhid ning Porschega sõitjatele meeldib seksida kõigest 1,4 korda nädalas.
Need andmed pärinevad ühest sakslaste hulgas läbiviidud uuringust, kus küsitleti rohkem kui 2000 meest vanuses 20-50 eluaastat. Ka need saksa mehed, kes sõidavad sportautodega pidid silma paistama seksuaalse passiivsusega.

Kuidas aga sportauto mõjub vastassugupoolele? Inglismaal tõmbab ilus auto lausa magnetina, sest umbes 60 protsenti naisi peab seal kõige kõige seksikamaks Lotus Elite juhte ning enamus on nõus juhiga ka lähemalt tuttavaks saama isegi siis, kui juht on inetu. Umbes 24 protsenti Inglise naistest möönab, et sportautojuhi inetu välimus teebki pigem mehe huvitavamaks. Veel meeldivad Inglise daamidele ja neiukestele Volkswagen Passati ja Renault Clio juhid.
Miks siis Prantsusmaa ja Saksamaa sportautomehed nii vähe seksi saavad? Ei anna see küsimus ikkagi rahu.
Vastus võib olla selles, et nendele meestele on auto iseenesest seksi korvaja. Räägitakse ju seda, et meestele on auto kõige armsam, USA mehed pidid enamus pidama kõige tähtsamaks oma autot – tähtsamaks vähemalt kui abikaasa ja lapsed (see selgub ühe suure USA kindlustuskompanii uuringust)
DaimlerChrysler ja Ford on samuti selle asja vastu huvi tundnud ning uurinud oma klientide mõttemaailma, teinud isegi aju-uuringuid. Ja mis nendest selgus? Selgus see, et meestel töötab sportautoga sõites sama ajupiirkond, mis seksfantaasiate puhul.

Vaata kus auto on valmistatud ja võid järeldusi teha mehe seksuaalse aktiivsuse kohta!
Itaalias valmistatud autoga sõitjad on kõige aktiivsemad (nemad seksivad kaks korda nädalas). Järgnevad Prantsuse autot omavad mehed (1,9 korda nädalas), siis Jaapani autode omanikud (1,8), Rootsi (1,6) ja Korea (1,5). Mida me sellest järeldame? Temperamentsed itaallased ja prantslased toodavad ka temperamentseid autosid, mis meelitavad ligi kirglikke sõitjaid.

Aga milliste autodega sõitvad naised on kõige seksimaiamad?
Autoajakirjad on samuti tahtnud seda teada ning selgitanud välja, et Prantsuse autot omavad naised on kõige aktiivsemad seksis (2,1 korda nädalas keskmiselt), siis Audi omanikud (2,0), järgnevad Itaalia autoga ja BMWga sõitjad. Ka naiste seas on Porsche see, mis eriti seksuaalsust juhis ei tõsa.
Kuidas on olukord selles suhtes eesti naiste hulgas, seda selgitame varsti välja ja teeme võrdlusi.

kadi@buduaar.ee