VILLU PARVET: Kuidas saada mees trennis käima?

18 kommentaari
VILLU PARVET: Kuidas saada mees trennis käima?

Mitmed naised on seda küsinud ning rääkinud sellest, kuidas nad ise seda siiani teha püüdsid. Väga sageli teeb naine väga head tööd, et mees tegelikult enam trenni teha ei tahaks, kuigi soovib ise vastupidist. Meeste trenni suunamine ei erine jällegi väga palju tööst väikeste laste või kodustatavate loomadega – sul tuleb olla piisavalt tark ja kaval. Probleemid on aga sageli üldisemad – mitte ainult trenniga seotud.

Mitmed naised on seda küsinud ning rääkinud sellest, kuidas nad ise seda siiani teha püüdsid. Väga sageli teeb naine väga head tööd, et mees tegelikult enam trenni teha ei tahaks, kuigi soovib ise vastupidist. Meeste trenni suunamine ei erine jällegi väga palju tööst väikeste laste või kodustatavate loomadega – sul tuleb olla piisavalt tark ja kaval.

Probleemid on aga sageli üldisemad – mitte ainult trenniga seotud.

Suur osa naisteajakirjades leiduvaid soovitusi on siinkohal jällegi tõsiselt ohtlikud. Oleme meestega neid lugenud ainult sellepärast, et mõelda, kas me teame sellist meest, kes teaks kedagi, kes sääraste võtete peale hakkab trenni tegema. Enamasti ei tea… Mida siis teha? Tuleb alustada tegelikest põhjustest!

Tere tulemast! Astuge palun siia, härra! Tasub alustada sellest, miks mehed ei viitsi tegelikult trenni teha. Miks me ei pea üldse vajalikuks teha väga paljusid asju nii kodutööde, naisega ühistegevuste, tervise eest hoolitsemise ja muuga seoses? Vastus on väga lihtne: meil lastakse ka niisama tunda ennast piisavalt hästi. Kui toome perele sisse veidi raha ning otseselt midagi väga hullu ei tee, siis on mehe jaoks normaalne, et naine hoolitseb kodu, laste, söögi, koristamise ja väga palju muu eest.

Sageli muutume suhtes järjest laisemaks ja naine harjubki ära tegema palju rohkem tööd ning meilt vähem ootama. Siinkohal veel üks tähelepanek – me ei hakka selle üle kunagi kurtma, me lihtsalt võtame seda järjest loomulikumana. Ilma naljata ei tee mehed ise reeglina kunagi probleemi, kui naisest on saanud nende teenija, kes võiks endale väga vabalt ka „Tere tulemast!” otsa ette tätoveerida, sest toimib vahel lihtsalt uksematina. Kusjuures see on vaid pisut liialdatud.

Kui sellises olukorras hakata meile üldse mingisuguseid nõudmisi esitama seoses meie järjest kasvava kõhuga, üleüldise laiskuse ja käegalöömise meeleoluga, tundub see  lihtsalt kummaline. Mis on lahendus? Lõpeta mehe eest kõige tegemine ja vaata korraks olukorda kõrvalt. Mis on saanud sinust ja mis on saanud mehest? Kas teie suhe on tegelikult tasakaalus või mitte? Millel oled sa aja jooksul lasknud muutuda normaalseks? Ja lõpuks: kas sa siis tahad seda tätoveeringut? (See küsimus on muidugi nali!) Aga tihti võimaldab sind liikuma panna just pigem valu ja rahulolematus kui miski muu.

Keskendu endale… ja palju julgemalt. Selle asemel et püüda meest paluda, sundida või manguda trenni minema (või üldse teisi asju tegema), tasub sul keskenduda iseendale. Vaata ennast peeglist ja mõtle, milliseks sa oled viimaste aastatega muutunud. Kas su füüsiline väljanägemine on kooselu käigus muutunud pigem seksikamaks või kustuva koduperenaise sarnaseks? (Siinkohal ei mõtle ma seksikaid koduperenaisi kuskilt seriaalist, vaid tüüpilisi mutistunud tädisid.)

Kõige parem viis saada mees trenni tegema on oma väärtuse tõstmine. Mees muutub seda laisemaks, lodevamaks ja jämedamaks (igas mõttes), mida väiksem on sinu turuväärtus ka suhtes olles. Me tunneme, et lihtsalt ei pea pingutama. Võid võrrelda seda olukorda näiteks võistkondade moodustamisega koolis: kui mees teab, et sind viimaste hulgas valitakse, ei tee ta probleemi ka ise sarnases olukorras olemisest. Sinu füüsiline vorm ja väline seksikus mõjutavad suuresti su mehe käitumist kodus, vabal ajal, voodis ja mujal.

Mõtle, millises vormis tahad ise olla ja hakka sellega peale juba täna. Ära lase omale müüa ideed, et armastame sind niikuinii sellisena, nagu sa oled (kuigi oled viimaste aastatega viisteist kilo või rohkem juurde võtnud ning ei meenuta eriti seda naist, kellesse kunagi armusime). Ütleme seda enamasti lihtsalt sinu rahustuseks ja selleks, et sa meilt omakorda liiga palju nõuda ei saaks. Ära unusta, täiesti siiralt me ei pahanda, kui oled meile mugava jalamati, teenindaja ja koduabilise eest.

Trrr… Ärka üles, su naine on seksikas! Uskumatult paljud mehed võtavad ette täiesti ootamatuid samme enese paremasse vormi viimisel, kui märkavad, et nende naine on läbi teinud suure välise (ja suhtumise) muutuse. Ära alusta sellest, et sunnid meest sinu põhjustel ennast vormi ajama. Ta teeb seda omadel põhjustel, kui näeb, kuidas sina oled muutunud.

Näita endale (ja selle läbi ka oma mehele), et sa oled Naine ja sul on Oma Elu ka. Hakka käima regulaarselt trennis (see eeldab muidugi Oma Aja planeerimist Ise, mida uksematid vahel teha ei tohi). Ära ole trenni ajal kättesaadav ja lõpeta oma mehe ümmardamine üldse – nagu öeldud, muutume sellest ainult laisemaks. Ära nõustu kõigega, mida me sulle ütleme, ja seisa enda eest. Varsti näed, kui palju paremini me ka ise tegelikult sinusse suhtuma hakkame.

Visuaalsete olenditena oleme tõsiselt häiritud ka sellest, kui meie naine järsku väga seksikaks muutub. (Selliseid muutusi on olnud mitmeid!) Olukord on võrreldav sellega, et meil on maja ees väga hea auto – vinge mootor, kõik lisad, aga see on väliselt räämas ning pesemata. Kui see aga järsku ära pestakse, poleeritakse ja läikima lüüakse, koguneb seda vahtima järjest rohkem huvilisi – just see paneb meid asju teisiti nägema. Kui näeme, et meie naise turuväärtus on lakke lennanud, leiame sageli müstiliselt aega ja tahtmist ka ise paremad välja näha.

Unusta see, mis mitmes naisteajakirjas kirjutatakse. Näiteks ära hakka mehega õiendama või talle ilusate tippvormis meeste pilte näitama (selle tagajärjel ainult sulgume). Ära osta meile spordiklubi kaarti – tunneme, et oled ema, kes meid kuskile ringi tahab sokutada, millest me esimesel võimalusel põgeneme. Ära kingi meile hantleid, hularõngaid või mingit muud p***a, mille me osadeks võtame, „ära kaotame” või muul viisil (näiteks spordiajakirjade raskusena) kasutame.

Psühholoogiliselt kujuneb mehe suhtumine suhtes sinusse välja suuresti selle järgi, kuidas sina ise endasse suhtud. Võta aega, julge enda eest seista, vii ennast järjest paremasse vormi, käi solaariumis, söö paremini, ja tunned, kuidas muutud enesekindlamaks. Su mees mõistab seda ja kui näed, et ta hakkab juba liigutama (tahab sinuga koos trenni tulla, otsib võimalusi kaalu alandamiseks jne), siis aita teda. Meile meeldib samuti see, kui tundume oma naise jaoks mehelikumad. Ära lömasta meid, kui astume oma esimesi samme parema vormi suunas – aita kaasa!

Näiteks saad hakata meile vähem rasvast ja magusat toitu sisse söötma. Ära unusta, et näljasena sööme niikuinii kõike, eriti kui see veel soe on. Kiida meid ja tunnusta (tunnustada tasub kõike, mida seostame parema vormiga: välimust, hakkamasaamist voodis, teiste meeste ja naiste tähelepanu jne). Ka kõige laisemad meist hakkavad liigutama, kui näeme, et sellest on kasu.

Seega sõltub mehe aktiivsus paljuski sinust endast. Väärtusta ennast ja astu järgmisele tasemele, siis tekib ka meis piisavalt rahutust, et sulle järgneda. Ja ära unusta – kui midagigi hästi teeme, tee meile pikk pai ja räägi, kui „isased” me oleme.

Buduaarile Villu Parvet

Artikkel ilmus ajakirjas Buduaar, sügis 2015

Sarnased artiklid