Tahad olla õnnelikum? 4 asjalikku soovitust

2 kommentaari
Tahad olla õnnelikum? 4 asjalikku soovitust

Pikk ja pime talveaeg saab peagi läbi ning saabub kauaoodatud kevad. Nii mõnigi meist tunneb end pärast pikka talve väsinuna ning külmadest ilmadest räsituna. Energiat ja rõõmu võiks rohkem olla, aga kui aknast välja vaadates ei paista midagi muud kui vihm, tuul ja pori ning argipäevased kohustused kipuvad sageli üle pea kasvama, siis kuidas sellest kõigest rõõmsalt välja tulla – iseenesest on see palju lihtsam, kui sa arvatagi oskad!

Pikk ja pime talveaeg saab peagi läbi ning saabub kauaoodatud kevad. Nii mõnigi meist tunneb end pärast pikka talve väsinuna ning külmadest ilmadest räsituna. Energiat ja rõõmu võiks rohkem olla, aga kui aknast välja vaadates ei paista midagi muud kui vihm, tuul ja pori ning argipäevased kohustused kipuvad sageli üle pea kasvama, siis kuidas sellest kõigest rõõmsalt välja tulla – iseenesest on see palju lihtsam, kui sa arvatagi oskad!

Pole olemas head ilma halvata ja vastupidi. Kõik on kinni meie suhtumises – kelle jaoks on klaas pooleldi tühi, kelle jaoks aga pooleldi täis.

Et sinu kevad tooks endaga kaasa rõõmsaid emotsioone, õnne ja positiivsust, tuleb sul ennekõike muuta oma suhtumist.

Allpool toome välja 4 lihtsat ja toredat soovitust, mille abil saad oma kevade rõõmsamaks muuta!

1. Lisa oma elule värvi

Talvisel ajal kantakse tumedamates toonides rõivaid ja üleüldse tundub kõik väga tume olevat – ka päike näitab end tunduvalt harvem, kui võiks. Kevade saabudes võiks oma riided ja aksessuaarid kindlasti erksamate toonide vastu välja vahetada. Rõõmsad värvid lisavad elule vürtsi ja teevad tuju heaks. Osta koju hästilõhnavaid kevadlilli, kuula positiivset muusikat, kanna värvilisi salle ning otsi välja erksad küünelakid. Selleks, et oma elule värvi lisada, ei ole vaja palju – pisiasjad on need, mis üldpilti muudavad.

2. Turguta oma keha nii seest kui väljast

Selleks, et oma keha turgutada, ei pea ilmtingimata spaasse minema ning kalleid protseduure võtma. Ka ekstreemsed dieedid võiksid sa kõrvale jätta. Pigem muuda oma õhtusöögid tervislikumaks – valmista köögiviljadest püreesuppe, tee mõnusaid smuutisid ning maiusta pähklite ja kuivatatud puuviljadega. Porgandi söömine tagab sulle kaunima jume, mandlid muudavad juuksed ning küüned tugevaks ning niisutavad nahka. Tervislik toitumine aitab kehal jääkainetest väga hõlpsasti vabaneda ja muidugi ei tohi unustada vee joomist. 

Lisaks tervislikumale menüüle aitab organismi turgutada ja piisav liikumine – mõnusad jalutuskäigud värskes õhus, väike sörk metsa all või lõbus ja kaasahaarav rühmatreening. Liikuma peab!

3. Värskenda oma kodu

Tee oma kodus suurpuhastus – sorteeri läbi kõik kapid, sahtlid, riiulid. Viska ära mittevajalik, vii taaskasutuskeskustesse, lastekodudesse või loomade varjupaika. Vabane kõigest liigsest, vaheta välja vanad kardinad, vajadusel anna mõnele kapile või riiulile uus hingamine võõbates see üle värskendava värviga. Kui sinu kodu on puhas, õhk värske ning aknast vaatab sisse kaunis kevadpäike, siis on ka hea tuju garanteeritud.

4. Tee endale üks kingitus

Luba endale midagi, mida oled ammu tahtnud – olgu selleks uus riideese, kingad, maniküür, soeng või miks mitte hoopis koos sõbrannaga fotograafi juurde minna ja lasta endast lahedaid pilte teha. Lase endale uus soeng lõigata, löö ennast korralikult lille ja mine koos sõbra, kallima või sõbrannaga pildistama.

Kevad on peagi käes ja sel aastal tuleb see kohe eriti mõnus! Seda muidugi siis, kui sa ise teed selle enda jaoks mõnusaks!

Karin Karu