Tee test ja saa kinnitust: halvad mõtted ja emotsioonid teevad sulle halba!

39 kommentaari
Tee test ja saa kinnitust: halvad mõtted ja emotsioonid teevad sulle halba!

Panid netti kellegi kohta õela kommentaari? Vihkad oma keha? Tunned kadedust naabrite vastu, kes uue auto soetasid, või oled kogu südamest solvunud sõbranna peale, kes sinu asemel kellegi teise reisile kutsus? Vihkamine, kadedus, kurbus ja kõik teised negatiivsed mõtted ja tunded teevad meile rohkem kahju kui tihti arvata oskame.

Panid netti kellegi kohta õela kommentaari? Vihkad oma keha? Tunned kadedust naabrite vastu, kes uue auto soetasid, või oled kogu südamest solvunud sõbranna peale, kes sinu asemel kellegi teise reisile kutsus? Vihkamine, kadedus, kurbus ja kõik teised negatiivsed mõtted ja tunded teevad meile rohkem kahju kui tihti arvata oskame.

Halval või kurjal mõttel on niivõrd palju energiat, et see teeb meid kohe nõrgemaks. Seevastu head ja soojad mõtted ning tunded, mis õnneks on energeetiliselt tugevamad, annavad juurde jõudu ja energiat. NIi võid mõelda end haigemaks või vastupidiselt just tervemaks, kui sa tegelikult oled. Sama on ka õnnega ja iluga, tarkuse ja tugevusega. Tänapäevased kvantfüüsika teooriad kinnitavad menuraamatus “The Secret“ põhjalikult käsitlemist leidnud külgetõmbeseadust: sarnane tõmbab sarnast.

Kui sa kahtled selles jutus, siis tasub alati enda kogemusest õppida. Ja siin on sulle üks väike eksperiment.
VII KOOS SÕBRAGA LÄBI EKSPERIMENT JA TÕESTA, ET SEE ON NII!
1. Tõsta üks käsi õla kõrgusele enda kõrvale ning palu sõbral seda allapoole (vastu maad) suruda, testimaks sinu käe füüsilist jõudu. Sina osuta samal ajal sellele jõule vastupanu.
2. Jäta käsi sirgelt õla kõrgusele kõrvale seisma, sule silmad ja keskendu oma valu- või vihaobjektile. See võib olla mõne ebameeldiva inimese ebameeldiv tegu või ütlemine, sinu enda iseloomujoon või väline puudus, mis sind meeletult häirib, või midagi muud, mis sind ärritab enda või kellegi teise juures.
3. Keskendu sellele 10–15 sekundiks ning seejärel anna sõbrale märku, et oled piisavalt mõelnud.
4. Sõber peab nüüd su kätt alla suruma täpselt sama jõuga, millega ta tegi seda enne, kui käsi jõudis vastupanu osutada ja ei langenud alla.
5. Jätka katset. Keskendu kogu oma energia ja vaimuga mõnele positiivsele mõttele – oma kallimale, lapsele, õnnestumisele tööl või koolis. Meenuta seda hetke, mil tundsid end hästi, naersid ja olid õnnelik. Tõenäoliselt vallutavad koherentsed võnked su keha. Tee seda 10–15 sekundit, kuni sõber sama survega kätt maa poole suruma hakkab.

Kas tundsid vahet?
Kui sa sooritasid ülesande täpselt nii, nagu eespool kirjeldati, ning olid keskendunud oma kujutlusele, siis kogesid, et negatiivset mõtet mõeldes surus sõber su käe kerge vaevaga vastu maad, samal ajal kui positiivset mõtet mõeldes ta seda teha ei jõudnud. Samasugune jõud on negatiivsel ja positiivsel mõtlemisel kogu sinu keha suhtes.

 

 

ajakirjast
Buduaar Shopping