Harjutused paremaks seksiks

\"imageManager_208927\"Seks võib äratada meie erinevad meeled ja avada meile hoopis uued dimensioonid. Seks on hea kui oled puhanud ja heas füüsilises vormis. California ülikoolis korraldatud uuringute kohaselt paranes nende meeste seksuaalne jõudlus märgatavalt, kes nädalas kolm korda tund aega trenni tegid. Seks muutus regulaarsemaks ja orgasmid tugevamaks.

Kadri Põldma
kadri@buduaar.ee

\"imageManager_208927\"Seks võib äratada meie erinevad meeled ja avada meile hoopis uued dimensioonid. Seks on hea kui oled puhanud ja heas füüsilises vormis. California ülikoolis korraldatud uuringute kohaselt paranes nende meeste seksuaalne jõudlus märgatavalt, kes nädalas kolm korda tund aega trenni tegid. Seks muutus regulaarsemaks ja orgasmid tugevamaks.

Sama kehtib ka naiste puhul, hea füüsiline vorm tagab võimsama orgasmi ja parema seksi.
Seks toodab meie kehas kemikaale, mis tugevdavad meie immuunsüsteemi. Seks vähendab ka lihasvalu, aitab võitu saada depressioonist ja tugevdab südant.

Tihti pole meil aga seksiks aega ja energiat. Pärast pikka päeva tööl on paljudel raske leida endas veel energiat seksi jaoks.
Kõige lihtsam viis energiat taastada on läbi füüsilise koormuse. Regulaarsed harjutused või jalutuskäigud aitavad meil taastada energiat. 42-aastane Miina räägib, et sellest ajast peale kui nad mehega rattaga sõitmas hakkasid käima, on nende seksuaalelu võtnud hoopis uue ja hoogsama pöörde. Teineteise jaoks jagub palju rohkem energiat.

Kätekõverdused on väga efektiivsed harjutused, need tugevdavad õlgu, rinda ja alakeha. Õlg, rind ja alakeha on seksi käigus koormatud ja kui need sul tugevad on, võid seksilt oodata palju  rohkemat. Väga tõhus harjutus on laia haardega kätekõverdused. Jälgi, et keha oleks ühel joonel, vaagen all, sõrmed otse ja kergelt laiali, et toetuspinda suurendada. Alla laskudes tekib küünarnukis täisnurk. Koormust saab reguleerida, valides kas toengpõlvituse või toenglamangu. Kätekõverdused arendavad kogu keha, lisaks rinnale on koormatud ka õla eesosa, triitseps ja biitseps. Rinna ülaosa vormib rohkem see, kui asetad jalad harjutuse ajaks kõrgemale, alaosa see, kui toetad käed kõrgemale.

Naised peaksid treenima oma vaginaal muskleid. Selleks on hea viis kasutada tupekuule. Mehed saavad oma muskleid treenida näiteks urineerides uriini mõned korrad kinni hoides. See harjutus aitab neil seksi ajal ejakulatsiooni tagasi hoida ja orgasmi edasi lükata.

Kindlasti peaks tegema harjutusi ka kõhulihastele. Lama selili põrandal, põlved kõverdatud ning veidi laiali. Hinga sisse ning pinguta samal ajal oma kõhulihaseid. Püüa hingata võimalikult aeglaselt.  Välja hingates lõdvesta need.
Lama selili, põlved veidi kõverdatud, jalatallad paralleelselt maaga. Nüüd hakka oma jalgu tagumikule lähemale nihutama niikaua kuni kannad puudutavad tagumikku.

Harjutusi peaks tegema ka reitele ja tuharatele. Tõhusaim harjutus tuharatele on järgmine:  lasku kükki ning jälgi, et põlv ei ulatuks üle varvaste joone ning mõlemas põlves oleks täisnurk. Varbad ja kannad on ühel joonel ning põlve ja põranda vahele jääb 7-10 cm,  mida sügavamale laskud, seda suurem mõju. Kui su jalad on peened,  tee harjutust raskustega. Võta õlgadele nii raske kang või kätte nii rasked hantlid, et viimased kükid pingutad maksimaalselt.

Reitele on väga hea järgmine harjutus: tee laia harkseisuga kükid, varbad hoia väljapoole. Jälgi, et põlved ei ületaks varvaste joont. Lasku otse alla, nagu istuksid toolile. Hoia selg kogu harjutuse ajal sirge.

Seksi käigus kasutab inimene ka oma õlgu. Õlgadele on tõhus hantlite lennutamine. Otsi välja hantlid. Tõsta küünarnukid õlgade kõrgusele. Hoia küünarnukid kergelt kõverdatud, õlad vabad.

Head harjutamist!