Need ebameeldivad venitusarmid

Kujuta ette õhupalli, mis on täis puhutud ja siis uuesti tühjaks lastud. ükskõik kui mitu korda sa teda uuesti täis puhud on ta ikkagi kaotanud oma esialgse elastsuse ning ei näe enam iialgi samasugune välja kui alguses. Samamoodi on ka venitusarmidega.

liisi@buduaar.ee


Kujuta ette õhupalli, mis on täis puhutud ja siis uuesti tühjaks lastud. ükskõik kui mitu korda sa teda uuesti täis puhud on ta ikkagi kaotanud oma esialgse elastsuse ning ei näe enam iialgi samasugune välja kui alguses. Samamoodi on ka venitusarmidega. Nad ei kao kunagi täielikult. Tähtis on leida viise nende väiksemaks ja nähtamatuks muutmiseks. Mida varem sa nendega tegeled, seda paremaid tulemusi peaksid saama. Kui nad hakkavad juba laiali valguma ja heledamaks muutuma on neist palju raskem lahti saada.

Umbes 75 kuni 90 protsendil naistest tekivad raseduse ajal venitusarmid. Kuid mitte ainult rasedus ei põhjusta neid. Näiteks teismelised, kelle kasv ootamatult kiireneb või kulturistid on samuti venitusarmide tekkimisele altid. Nagu on igaüks, kes teeb lühikese aja jooksul läbi võrdlemisi suure tõusu kehakaalus.

Venitusarmide vältimiseks tehtav töö eeldab püsivust, kuid on asju, mis aitavad: masseeri oma nahka masseerimisharjaga või -kindaga, et kiirendada vereringet. Kanna iga päev nahale (eriti murettekitavale piirkonnale) niisutavaid kreeme, et hoida nahka paindlikuna. Ning söö toite, mis on tervislikud ja eriti C ja E vitamiini rikkad aineid, samuti tsingi- ja ränirikkaid toite, nad aitavad kõhrete tekkimisele kaasa.