ANNI RAHULA 3 saladust: kuidas ta tegelikult nii sale on

ANNI RAHULA 3 saladust: kuidas ta tegelikult nii sale on

Jalgpallikohtuniku ametit pidav Anni Rahula, kes eelmise aasta 28. juunil imearmsa pisitütre emaks sai, on alati oma välimuse eest hoolitsenud ning tõdeb samas, et on ebatervislik püüelda sotsiaalmeedia ja ajakirja kaanestaaride säravate ilustandarditeni ranget treeningrežiimi ja äärmuslikku dieeti järgides.

Jalgpallikohtuniku ametit pidav Anni Rahula, kes eelmise aasta 28. juunil imearmsa pisitütre emaks sai, on alati oma välimuse eest hoolitsenud ning tõdeb samas, et on ebatervislik püüelda sotsiaalmeedia ja ajakirja kaanestaaride säravate ilustandarditeni ranget treeningrežiimi ja äärmuslikku dieeti järgides.

Kuidas aga hoiab Anni end vormis?

Tegelikult on Annil kolm lihtsat nippi:

1. Treeni südamega

Liikuva elustiili osaks ei ole üksnes jooksmine ja jõusaalitreening, vaid mistahes meelepärane füüsiline aktiivsus. Kõige olulisem on leida treening, millest tõeliselt rõõmu tunned ja nautida igat hetke oma lemmikuga. Kui looduses olemine tekitab enneolematu õnnetunde, siis pühendugi uute ja põnevate paikade avastamisele. Mine perega Eestimaa rabaradadele ja kõnni soovituslikud 10 000 sammu päevas. Võib-olla teeb sind hoopis õnnelikuks ja toob meelerahu mõni rahulikum treening nagu seda on jooga või pilates. Kui lased lahti kramplikust trennikäsust, siis hoiad ka kilod kõhult ja puusadelt eemal!

2. Söö teadlikult

Tervislik toit hoolitseb meie keha toitainetevajaduste eest, on maitsev ja mitmekülgne. Tervistavaks kõhutäieks soovitab Anni valmistada vitamiinidest pungil ahjuköögiviljad aromaatse küüslaugu ja hinnatud oliiviõliga või kausitäie krõmpsuvat salatit meelepärasest rohelisest. Kehale vajalikud valgud tagab aga kerge, toitev ja tervislik kanaliha. Viimane loob lugematul arvul võimalusi erinevateks maitsvateks ja kiiresti valmivateks roogadeks ning maitsekombinatsioonideks. Kanaliha, kala, ubade, tofu, seemnete ja teiste valgurikaste toitude osakaalu suurendamine menüüs hoiab isusööstud eemal ning kõhu ka kauem täis. 

3. Kuula oma keha

Keha kõneleb meiega läbi vaevuste ja heaolutunde – kuula, mis tal sulle öelda on ja talitle vastavalt. Rangete piirangute seadmine toidu osas või suurem treeningkoormus võib tuua küll lühiajalise edu, kuid pikema aja vältel hoopis vastupidiselt mõjuda. Keha vajadusi tundma õppides suudad varsti alateadlikult teha tervislikke valikuid ning tunda end oma kehas tõeliselt enesekindla ja õnnelikuna!

Sarnased artiklid