Reklaam sulgub sekundi pärast

LASTE RASVUMINE ajas Kirsti Timmeril harja punaseks

Saatejuht ja kolumnist Kirsti Timmer on alati olnud otsekohene ning ei karda oma arvamust välja öelda seal, kus ta seda vajalikuks peab. Kolme lapse emana on laste tervislik seisund loomulikult ka Kirsti enda jaoks oluline ning seetõttu näeb ta probleemi ka tänapäeva laste ülekaalulisuses ja selles, kuidas antud murekohta meie ühiskonnas suhtutakse.

Saatejuht ja kolumnist Kirsti Timmer on alati olnud otsekohene ning ei karda oma arvamust välja öelda seal, kus ta seda vajalikuks peab. Kolme lapse emana on laste tervislik seisund loomulikult ka Kirsti enda jaoks oluline ning seetõttu näeb ta probleemi ka tänapäeva laste ülekaalulisuses ja selles, kuidas antud murekohta meie ühiskonnas suhtutakse.

Teisipäeval trennist koju sõites kuulas Kirsti autos raadiot ning sealt kostuv reklaam ajas ta kergelt öeldes marru.

Raadiost tulnud reklaam oli järgnev: "Issi, palun anna mulle jäätiseraha". "Kohe teen sulle telefonis äpiga ülekande". "Aga miks sa ülekande teed?". "Siis ei pea püsti tõusma". Swedbank.

Ehk siis teisisõnu soovitab antud reklaam inimestel ennast võimalikult vähe liigutada, mis pole just kõige targem soovitus...

Ajal, mil laste ülekaalulisus on kasvanud ülemaailmseks probleemiks, ei kõla taolised reklaamid tõepoolest meeldivalt. Kirsti kommentaar antud reklaamile oli üsnagi tabav: "Päriselt? Ajal mil räägitakse laste rasvumisest, vähesest liikumisest, tervisest…siis selline reklaam? Ja sinna otsa teatas järgmine reklaam, et suitsetamine on kahjulik. Ma arvan, et see mittepüstitõusmine on veits kahjulikum. Sorry, väga haige. Ei tõmba seda äppi."

Siinkohal ka väike üleskutse - liikuge rohkem ja tehke seda koos lastega!