Reklaam sulgub sekundi pärast

Kui majandus käib alla, siis lipsud saavad popiks

Rõivamüüjate kommentaare kuulates tundub, et teksapükstes töölkäimine hakkab populaarsust kaotama ja mehed on hakanud taas lipsudest ja viigipükstest lugu pidama.

Rõivamüüjate kommentaare kuulates tundub, et teksapükstes töölkäimine hakkab populaarsust kaotama ja mehed on hakanud taas lipsudest ja viigipükstest lugu pidama. Ja miks ka mitte, sest erinevad lipsud võivad ühele ülikonnale mitu uut nägu anda. Ka suured moemajad kinnitavad, et viimasel aastal on moodi tulnud ülikonnad ja lipsud, seda isegi suvisel ajal. Ehk just seetõttu on lipsumüük Ameerika poodides viimase kümne aasta kõrgeimale tasele jõudnud ja aastalõpu seisuga loodavad moepoed müüa 15% rohkem lipse kui eelmisel aastal. Sama trendi on näha ka Eestis- tänaval ja kontorimajades näeb aina rohkem dzentelmenivälimusega mehi. Ameerika firma XMI esindaja kommenteerib olukorda väitega, et kui majandus käib alla, siis läheb huvitaval kombel lipsumüük üles. Ehk kehtib sama põhjus ka meil Eestis. Nii et kui mehele jõulukink veel ostmata, siis ära alahinda lipsu või mansetinööpide kinkimise varianti.

Modell: Marko Luhamaa
Pilt: Buduaar Shopping Talv 07/08