L’Oréal Paris uuring: Eesti naine usub vee ja kosmeetika noorendavat mõju

3 kommentaari
L’Oréal Paris uuring: Eesti naine usub vee ja kosmeetika noorendavat mõju

L’Oréal Paris uuris välkküsitlusega Balti- ja Põhjamaades, kui kaugele on naised naha noorendamise nimel valmis minema. Uuringus osalenud 35-55aastased Eesti naised eelistavad naha noorendamisel tarbida rohkem vett ning kasutada vananemisvastaseid kreeme. Soome, Läti ja Leedu naiste eelistustega võrreldes on Eesti naised kõige vähem valmis otsima abi keemilistest koorimistest, lasernoorendusest või koguni ilukirurgiast. 

L’Oréal Paris uuris välkküsitlusega Balti- ja Põhjamaades, kui kaugele on naised naha noorendamise nimel valmis minema. Uuringus osalenud 35-55aastased Eesti naised eelistavad naha noorendamisel tarbida rohkem vett ning kasutada vananemisvastaseid kreeme. Soome, Läti ja Leedu naiste eelistustega võrreldes on Eesti naised kõige vähem valmis otsima abi keemilistest koorimistest, lasernoorendusest või koguni ilukirurgiast. 

Uuring näitab, et 67% Eesti naistest on valmis noorema naha huvides tarbima päevas rohkem vett ja 54% eelistab kasutada noorendavaid kosmeetikatooteid. Vaid 4% kasutaks naha lasernoorendamist, botoxit, keemilist koorimist või teisi sarnaseid protseduure ning 2% peab võimalikuks ilukirurgilist sekkumist. Kuigi laias laastus on kõigi uuringus osalenud riikide naiste eelistused sarnased, siis on meie naaberrahvad märksa altimad proovima ka lasernoorendust ning teisi sarnaseid protseduure, Soomes näiteks koguni 26%. 

“Uuringu tulemuste puhul oligi kõige huvitavam võrrelda Eesti naiste hoiakuid naaberriikides levinud eelistustega. Tuleb arvestada, et näiteks Soomes on teised nahanoorendusmeetodid märksa pikema aja jooksul saanud areneda ning populaarsust koguda. Selge on, et enamik naisi kõigis riikides eelistaks võimalikult lihtsat viisi naha noorena hoidmisel, kui vaid ka mõju oleks sama tõhus ja hea,” selgitas Theresa Tarum, L’Oréal Paris brändijuht Eestis. “Justkui vastusena meie kohalike naiste eelistustele jõuab peagi ka Eesti turule esimene L’Oréali vananemisvastane tootesari, mis esitab väljakutse lasernoorendamisele.”

Augustis jõuab esmakordselt Eesti turule L’Oréali vananemisvastane tootesari Revitalift Laser, mis teistes Euroopa riikides on juba tekitanud sensatsiooni kui laserraviga võrreldav noorenduskuur kreemipurgis. Tootesarja vananemisvastast kreemi võrreldi sõltumatu uuringu käigus uue põlvkonna laserprotseduuriga ning tulemused näitasid mõlema puhul pea identset mõju naha uuenemisele. 

Eestis viis L’Oréali tellimusel küsitluse naha noorendamise eelistuste kohta läbi meediaagentuur Mindshare Estonia. Eestis osales veebiküsitluses 289 naist vanuses 35 kuni 55.

L’Oréal on üks maailma juhtivaid ilutoodete tootjaid, mis on tegutsenud juba üle 100 aasta ja täna esindatud 130 riigis üle maailma. Kontsernil on mitmekülgne rahvusvahelistest kaubamärkidest koosnev portfell, kuhu kuulub 23 erinevat tuntud kaubamärki. 3000 teadlast 30-st teadusharust 14 kaasaegses teaduskeskuses üle maailma töötavad selle nimel, et L’Oréal saaks pakkuda parimat hoolitsust nahale ja juustele. Eksperdid loovad aastas 4000 uut toodet, mida kaitseb 30 000 patenti.