Reklaam sulgub sekundi pärast

Sai kuhjaga head tehtud! Loe, palju toetusraha kogunes

Terve maikuu jooksul oli Buduaari veebis võimalik osta heategevusoksjonitelt palju väärtuslikke tooteid, mis on annetatud Buduaari heade koostööpartnerite poolt. Ostetud toodete eest tasusid uued omanikud Eesti Vähiliidule, et toetada infomaterjalide valmistamist rinnavähi  teavitus- ja ennetustööks.

Terve maikuu jooksul oli Buduaari veebis võimalik osta heategevusoksjonitelt palju väärtuslikke tooteid, mis on annetatud Buduaari heade koostööpartnerite poolt. Ostetud toodete eest tasusid oksjonite võitjad Eesti Vähiliidule, et toetada infomaterjalide valmistamist rinnavähi  teavitus- ja ennetustööks.

Oksjonid said uhke avalöögi  9. mail toimunud Buduaar Fashion Night´il, mis kandis pealkirja "Evianiga rinnavähi vastu". Tuluõhtul osteti külaliste poolt Kaja Kallase kleit, United Motorsi nädalavahetuse pakett MINI-ga, luksuslik romantikapakett Saaremaal Arensburg Boutique Hotel & Spas, Halensi netipoe poolt välja pandud roosa Guess kott, kosmeetikafirmalt MISSHA kinkekomplekt ning parfüümipoe Dolce Vita poolt parfüümid.

Ka veebis toetasid head koostööpartnerid oma toodete annetamisega Vähiliitu ning uued omanikud said endale järgmised tooted:

Firma Sirowa Tallinn saatis heategevusse oma kaupluse Dolce Vita luksusliku ja elegantse parfüümid. Korea kosmeetikafirmalt Missha veel 4 luksuslikku nahahoolduse kinkekomplekti. Make Up For Ever kinkis oksjonile suveks väga vajalikku veekindlat meiki. Trendikad Tommy Hilgfigeri teksad annetas Vähiliidu heaks kauplustekett Denim Dream ning kaunid käevõrud The Wishletilt.

Firmalt Braun saabus heategevuse tarbeks uhke uus ja väga ihaldusväärne epilaator Sil Epil 7. Oksjonilt osteti ka Kirill Safonov/Iris Janvier kleit, mida kandis Janne Klooren Buduaar kevad ajakirja pildistamisel. Firmalt Tassikoogid 50 roosat makrooni.

United Motorsi poolt saab oksjonivõitja suvisel nädalavahetusel sõita Mini-ga ja samuti läks oksjonile veel kaks Arensburgi hotellipaketti.

9. mail toimunud oksjonite avaüritusel kogusime kohapeal eelnevalt 546 eurot ning veebioksjonitega 455 eurot, teeb Buduaari ja heade koostööpartnerite panuseks ühtekokku 1001 eurot.

evian® ja Vähiliidu ühiseks eesmärgiks on Eesti naistele teadvustada rinnavähi probleemi ning teada anda vajadusest osaleda sõeluuringutes, et haigus varajases staadiumis avastada, mil see on veel ravitav. Samuti koostöös Eesti arstide ning toitumisspetsialistidega valmistada põhjalikud haigusega seotud infomaterjalid ja selgitada naistele vee joomise olulisust vähkhaiguse ennetusel ja kogu üldtervisliku seisundi paranemisel. evian® toetuspanus on seotud ka eritootega, mis on alates maikuust müügile saabunud. Sellise nn duopaki müügist kogu teenitud kasum annetatakse Vähiliidu toetuseks.

Suur tänu annetajatele ja ostjatele! Hoolime koos!

Vaata ka tuluõhtu ürituse videot!


[gallery ids="1986851,1986858"]