Stradivariuse kaubamärgi all pakutavad moerõivad on linlikud ja moodsad. Rõivakollektsioonid on mõeldud eeskätt 20 kuni 35 aasta vanustele naistele, kes armastavad moodi, soovivad uusi ja trendikaid moerõivaid kandes end hästi tunda ja head välja näha. Stradivariuse kaubamärgi all pakutavad moerõivad on linlikud ja moodsad. Rõivakollektsioonid on mõeldud eeskätt 20 kuni 35 aasta vanustele naistele, kes armastavad moodi, soovivad uusi ja trendikaid moerõivaid kandes end hästi tunda ning imehead välja näha.Stradivarius avab kaupluse uue 2009. aasta kevadkampaaniaga. Kevadkollektsiooni tunnuslauseks on “Feel Stradiblue” ehk “Tunneta Stradivariuse sinist". Peaosa etendab sinine, seda mitte üksnes rõivaste ja aksessuaaride, aga ka kogu kevadkampaania tunnusvärvina. Sinine värv koos sürrealistliku paberkasside seeriaga on täiuslikuks kaaslasteks kogu kollektsioonile. Stradivarius – kaubamärk, mis saab 2009. aastal 15-aastaseks – on ligikaudu 500 kauplusega tänaseks esindatud 31 riigis.Alates 20. veebruarist on Stradivariuse kauplus avatud Tallinnas Rotermanni kvartalis, aadressil Rotermanni 6. Toimetas Leemet Prits Buduaar.ee Tegevtoimetaja [gallery ids="1889687,1889693,1889699,1889704,1889709"]
Siiri Sisask — FOTO: AS All Media Eesti Lahedat lugemist Siiri Sisaski imelist muusikat kuuleb täna „Laula mu laulu“ saates
Merily Timmer — FOTO: TV3 Keha ja vaim SELGELTNÄGIJA MERILY TIMMER: see tunne, mis siis tekib, see ongi õnne tunne
Ingrid Mänd — FOTO: Erakogu Nipinurk KOGEMUSLUGU I Ingrid Mänd: tänu coach`ingule on mu elus toimunud suur areng ja edasiminek
Vedel vibraator — FOTO: Unsplash.com Alexander Krivitskiy Sisuturundus Vedel vibraator: uusim trend täiskasvanute lelumaailmas